”Supercar booting hype” - o nouă modă pentru cei cu bani?

Se pare că, pentru unii, portbagajul unei maşini sport a devenit un adevărat magnet. Se pune, însă, întrebarea: dacă-ţi faci un selfie în spaţiul restrâns pentru bagaje eşti cool sau doar penibil?...

”Supercar booting hype” - o nouă modă pentru cei cu bani? ”Supercar booting hype” - o nouă modă pentru cei cu bani?

Moda ”supercar booting hype” e în stadiu incipient, dar are şanse să devină un trend exploziv, dat fiind că implică maşini scumpe şi o ipostază neobişnuită.

Ha, cât de cool este să faci o chestie inutilă într-o maşină pe care nu ţi-o permiţi...

Dar să ne uităm puţin la definiţia lui HYPE în ”dicţionarul urban”: o strategie de marketing care prezintă un obiect sau o acţiune ca lucrul pe care toată lumea trebuie să îl aibă, până când oamenii devind dependenţi de acel lucru / acea acţiune.

Sau, cu alte cuvinte, o publicitate exagerată, menită a intensifica efectul la consumatorul final, pentru a-l stimula să cumpere/folosească un anumit produs.

Unii ar putea argumenta că e definiţia perfectă a transformării omului într-un obiect

Acum rămâne să decideţi voi dacă merită sau nu să vă alăturaţi acestui curent ”booting”...

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.