Superconceptele de la Los Angeles 2011

6 concepte îndrăzneţe, care urmează să fie prezentate la salonul american, concurează pentru un rol într-o superproducţie de la Holywood.

Superconceptele de la Los Angeles 2011 Superconceptele de la Los Angeles 2011

Salonul Auto Los Angeles este locul în care, de opt ani încoace, studiourilor de design pe care producătorii le deţin în America li se lansează provocarea de a veni cu cele mai futuriste idei posibile.

Anul acesta, Honda, Subaru, Hyundai, Mercedes-Benz, Smart şi Maybach au avut o misiune mai specială, producătorii fiind invitaţi să creeze un concept idel pentru o superproducţie de Holywood, alături de un scenariu pe măsură.

Juriul va trebui să ţină cont de unele criterii, precum unicitatea conceptelor, nivelul de imaginaţie al designerilor, precum şi modul în care brandurile s-au asociat cu poveştile ţesute pe marginea conceptelor expuse. Câştigătorul va fi anunţat pe 17 noiembrie, chiar înainte de deschiderea oficială a salonului.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.