Teaser pe facebook pentru vârful de gamă Mercedes-Benz ML 63 AMG

”Aduceţi SPORTUL înapoi” este sloganul sub care Mercedes-Benz prezintă pe contul de facebook prima imagine cu noul vârf de gamă Mercedes-Benz ML 63 AMG.

Teaser pe facebook pentru vârful de gamă Mercedes-Benz ML 63 AMG Teaser pe facebook pentru vârful de gamă Mercedes-Benz ML 63 AMG

De fapt, nu vorbim de o imagine întreagă, ci doar de un detaliu al noului Mercedes-Benz ML 63 AMG, care va debuta în premiră mondială la Salonul Auto Los Angeles 2011. Totuşi, vorbim de un teaser suficient de explicit în privinţa detaliilor stilistice prin care SUV-ul sportiv se va diferenţia de un ML obişnuit.

În primul rând, spoilerul frontal va fi mai masiv şi va fi dotat cu trei fante de aerisire generoase, cu muchii clare şi având grile de tip împletit. Spoilerul va beneficia şi de un mic splitter, necesar pentru o aerodinamică bună la vitezele mari.

Faţă de un ML normal (sau chiar dotat cu pachetul sportiv), ML 63 AMG va avea luminile de poziţie de tip LED plasate în părţile superioare ale fantelor laterale, pentru a permite o aerisire cât mai bună, dar şi farurile cu Xenon arată puţin diferit ca amenajare interioară.

La nivel mecanic, vechiul motor V8 de 6,2 litri de pe precedentul ML 63 AMG este înlocuit de un V8 biturbo cu o cilindree mai redusă, de 5,5 litri, dar cu performanţe mai bune: 525 CP şi 700 Nm. Pentru cei mai pretenţioşi, va fi disponibil şi Pack Performance AMG, care, pe lângă setările diferite ale trenului de rulare, direcţiei şi frânelor, va însemna creşterea puterii la 557 CP, iar a cuplul maxim la 800 Nm.

Aşteptăm curioşi toate datele oficiale ale noului Mercedes-Benz ML 63 AMG, pentru a vedea dacă BWM X5M are de ce să se teamă. Voi ce credeţi:

VA FI MAI BUN ML 63 AMG DECÂT X5M?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.