Top 10: cele mai valoroase mărci auto din lume

ProMotor va prezintă top 10 cele mai valoroase mărci auto din lume, realizat de Millward Brown Optimor.

Top 10: cele mai valoroase mărci auto din lume Top 10: cele mai valoroase mărci auto din lume

Topul celor mai valoroşi constructori auto pentru anul 2011 prezintă pe primul loc marca Toyota, având o valoare a brandului de aproximativ 24.198 milioane de dolari, fiind în creştere cu 11% faţă de anul anterior. Pe locul 2 se regăseşte marca bavareză BMW care are o valoare de 22.425 milioane de dolari, având o creştere de 3%. Mercedes este ocupantul locului 3 cu o valoare a brandului de 15.344 milioane de dolari înregistrând o creştere de 12%. Cea mai mare creştere a înregistrat-o marca japoneză Nissan, având o majorare a valorii brandului de 17%.

Cu toată lupta de a ajunge No.1, Volkswagen a reuşit doar o creştere de 6%, ocupând locul 7. Pe de altă parte, Toyota se află pe locul 27 în clasametul general, care este condus detaşat de Apple.

Topul este realizat în urma unor analize complexe ale evoluţiilor financiare ale brandurilor în cauză. Analiza se focusează pe profiturile generate de brand-uri prin vânzarea directă a produselor către clienţi, atât la persoane fizice, cât şi la persoane juridice - de exemplu, astfel se stabileşte valoarea brandului Coca-Cola şi nu a companiei Coca-Cola.

TOP
BRANDS
Brand Value ($M)
Brand Contribution
Brand Momentum
Brand Value Change
1 Toyota 24.198 4 7 11%
2 BMW 22.425 5 8 3%
3 Mercedes - Benz 15.344 5 8 12%
4 Honda 14.182 3 7 -1%
5 Porsche 12.413 5 6 3%
6 Nissan 10.072 2 8 17%
7 VW 7.408 3 8 6%
8 Ford 7.394 2 3 5%
9 Audi 3.808 4 8 5%
10 Lexus 3.648 4 5 NA

Source: Milward Brown Optimor

(including data from BrandZ, Bloomberg and KPMG Industry reports)

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.