Topul celor mai cunoscuţi fotbalişti care au încălcat legile de circulaţie în 2013

Autor: Adrian Mihălţianu 10 iul. 2013 Știri auto
Topul celor mai cunoscuţi fotbalişti care au încălcat legile de circulaţie în 2013

Cel mai bun exemplu din acest an pentru excesele fotbaliştilor cu bani mulţi şi maşini tari îl dă Courtney Meppen-Walter, de la Manchester City. La doar 18 ani, acesta a fost implicat într-un accident grav, din care au rezultat doi morţi, aşa încât fotbalistul a primit o sentinţă de 16 luni de închisoare cu executare. 

Francezul Karim Benzema, de la Real Madrid, a fost prins la începutul acestui an pe o autostradă din zona Madridului cu 216 km/h, o viteză de două ori mai mare decât limita legală. Pedeapsa a fost suspendarea permisului pe o perioadă de 8 luni, plus o amendă de 18.000 de euro!

Tot o sumă mare, de peste 11.000 de euro, a avut de plătit şi Mario Balotelli, care joacă la AC Milan, dar nu din cauza vitezei: este valoarea cumulată a amenzilor pentru parcarea neregulamentară primite de fotbalist, care a avut maşina (un Maserati) ridicată de 27 de ori!

În luna aprilie a acestui an, Kemy Agustien, de la clubul britanic Swansea City, a primit interdicţia de a mai conduce timp de 12 luni, după ce a acumulat 39 de puncte de penalizare (mult peste limita de 12 puncte la care se suspendă permisul…).

Tot în aprilie, Carlos Tevez, recent transferat de la Manchester City la Juventus, a fost prins conducând fără permis şi fără asigurare. Judecătorii au decis ca fotbalistul argentinian să plătească o amendă de 1.100 de euro şi să servească 250 de ore în folosul comunităţii (măcar a scăpat de închisoare).

Portarul Micah Richards, dar şi francezul Samir Nasri, ambii de la Manchester City, au fost nevoiţi să stea ”pe tuşă” timp de 6 luni fiecare, din cauza depăşirii vitezei legale, Nasri fiind obligat să plătească şi o amendă de 2.500 de euro.

Cu alte cuvinte, asocierea imaginii invincibile a vedetelor din fotbal cu maşinile rapide nu este tot timpul de bun augur, deoarece tentaţia de a încălca flagrant regulile de circulaţie este mult prea mare, iar urmările pot fi catastrofale.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide