Topul celor mai cunoscuţi fotbalişti care au încălcat legile de circulaţie în 2013

Topul celor mai cunoscuţi fotbalişti care au încălcat legile de circulaţie în 2013

Autor: Adrian Mihălţianu acum 7 ani Știri

Cel mai bun exemplu din acest an pentru excesele fotbaliştilor cu bani mulţi şi maşini tari îl dă Courtney Meppen-Walter, de la Manchester City. La doar 18 ani, acesta a fost implicat într-un accident grav, din care au rezultat doi morţi, aşa încât fotbalistul a primit o sentinţă de 16 luni de închisoare cu executare. 

Francezul Karim Benzema, de la Real Madrid, a fost prins la începutul acestui an pe o autostradă din zona Madridului cu 216 km/h, o viteză de două ori mai mare decât limita legală. Pedeapsa a fost suspendarea permisului pe o perioadă de 8 luni, plus o amendă de 18.000 de euro!

Tot o sumă mare, de peste 11.000 de euro, a avut de plătit şi Mario Balotelli, care joacă la AC Milan, dar nu din cauza vitezei: este valoarea cumulată a amenzilor pentru parcarea neregulamentară primite de fotbalist, care a avut maşina (un Maserati) ridicată de 27 de ori!

În luna aprilie a acestui an, Kemy Agustien, de la clubul britanic Swansea City, a primit interdicţia de a mai conduce timp de 12 luni, după ce a acumulat 39 de puncte de penalizare (mult peste limita de 12 puncte la care se suspendă permisul…).

Tot în aprilie, Carlos Tevez, recent transferat de la Manchester City la Juventus, a fost prins conducând fără permis şi fără asigurare. Judecătorii au decis ca fotbalistul argentinian să plătească o amendă de 1.100 de euro şi să servească 250 de ore în folosul comunităţii (măcar a scăpat de închisoare).

Portarul Micah Richards, dar şi francezul Samir Nasri, ambii de la Manchester City, au fost nevoiţi să stea ”pe tuşă” timp de 6 luni fiecare, din cauza depăşirii vitezei legale, Nasri fiind obligat să plătească şi o amendă de 2.500 de euro.

Cu alte cuvinte, asocierea imaginii invincibile a vedetelor din fotbal cu maşinile rapide nu este tot timpul de bun augur, deoarece tentaţia de a încălca flagrant regulile de circulaţie este mult prea mare, iar urmările pot fi catastrofale.



Comentarii
Inchide