Topul celor mai urâte maşini din toate timpurile. GALERIE FOTO

În fiecare an, industria de automobile creează o serie de noi modele ...

Topul celor mai urâte maşini din toate timpurile. GALERIE FOTO Topul celor mai urâte maşini din toate timpurile. GALERIE FOTO

În fiecare an, industria de automobile creează o serie de noi modele. Atât de multe apar încât, inevitabil, unele arată mult mai ciudat decât altele. Desigur, există o şansă ca unele dintre ele să aibă un aspect retro, dar asta după 50 de ani. Pentru celelalte însă soarta va fi destul de crudă, ele rămânând doar nişte proiecte lipsite de inspiraţie. Site-ul Mydayoff.me ne-a furnizat o listă cu 10 maşini care merită titulatura de ”maşini urâte”. Iată care sunt acestea:

GALERIE FOTO

1. Pontiac Aztek (2001)

Aztek este poate una dintre cele mai urâte maşini din istorie. Faţă şi spate sunt prea mici, în comparaţie cu restul maşinii, iar bara de protecţie seamănă cu un coş de gunoi. General Motors nu l-a ţinut prea mult pe Aztek în gama Pontiac, în 2005 acesta fiind scos de pe piaţă. 

2. Citroen Ami (1961)

Particularitatea acestei berline tricorp e constituită de luneta inversată. Ami se adresa cu prioritate femeilor moderne, catalogul produsului din acea vreme titrând: ”Pour vous Madame” (Pentru dumneavoastă doamnă).

3. Nissan S Cargo (1989)

Pare o încrucişare între un submarin şi VW Beetle. Multe din aceste modele au fost cumparate de firme care produceau pizza pentru a fi folosite ca maşini pentru livrare. 

4. Fiat Multipla (1998) 

Nu puţini au fost cei care au spus că aceasta este cea mai urâtă maşină din lume. Partea din faţă este inconfundabilă. Când a fost lansat, în 1998, Fiat Multipla a produs ceva agitaţie. În ciuda faptului că era o maşină decentă din multe puncte de vedere, înfăţişarea stranie a alungat pur şi simplu cumpărătorii. Până şi cei de la Fiat au fost pregătiţi să mărturisească că nu este tocmai o maşină atrăgătoare.

5. Sebring-Vanguard CitiCar (1974)

Vanguard CitiCar este o maşină care a apărut în anii 70 ca o soluţie la problema crizei petrolului, iar scopul ei era să devina un mijloc de transport pentru cei care făceau naveta. Primul model era alimentat de baterii şi un motor de 3,5 de CP. Greutate de 400 kilograme făcea ca maşina să atingă o viteză maximă de doar 25 km/oră. 

6. PT Cruiser (2002)

Cu  aproape 9 ani de producţie, PT Cruiser a fost un model longeviv, poate şi datorită faptului că singurul concurent al său, Chevrolet HHR a apărut pe piaţă abia în 2006. După un început de carieră promiţător, când s-au vândut aproape 145.000 de unităţi anual, fiind necesară asamblarea lui şi în Europa, Chrysler PT Cruiser s-a comercializat în 2008 în puţin peste 50.000 de exemplare, încetarea producţiei fiind iminentă. Nu ştim dacă la aceasta a contribuit şi aspectul său exagerat de retro pentru vremurile moderne.

7. Chevrolet SSR (2003)

Chevrolet SSR nu s-a ridicat la aşteptările publicului, mai ales că încă de la început maşina a fost supra-evaluată ca preţ şi putere. Motorul lui SSR a fost îmbunătăţit, la un moment dat ajungând la un V8 de 6 llitri şi 390 de CP, cu optiunea de a trece şi la transmisia manuală. Modificările însă nu au fost suficiente şi producţia modelului a fost oprită.

8. Nissan Juke (2010)

Design-ul maşinii i-a oferit din start un statut de "love it or hate it", dar cum o maşină înseamnă mult mai mult decât o formă de caroserie, Nissan Juke merită mai multă atenţie.

9. Nissan Cube (1998)

Gurile rele din domeniul auto spun că Nissan Cube arată ca un ”ardei umplut”, şi, oricât de bine intenţionaţi am fi, nu putem să le contrazicem. 

10. SsangYong Actyon (2005)

Că designul este oarecum neinspirat sau că intră în contradicţie cu ceea ce reprezintă cultura designului unui SUV în Europa, aici lucrurile sun discutabile. Un lucru rămîne cert: Actyon este o prezenţă aparte pe şosele, care o scoate din anonimat.
 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.