Toyota anunţă un nou crossover pentru 2016. Va fi inspirat din conceptul acesta

Faptul că atunci când am aflat anunţul Toyota ne-am dus cu gândul la C-HR nu este o concidenţă...

Toyota anunţă un nou crossover pentru 2016. Va fi inspirat din conceptul acesta Toyota anunţă un nou crossover pentru 2016. Va fi inspirat din conceptul acesta

Acum aproape un an în urmă, Toyota a adus - la Salonul Auto de la Paris 2014 - un concept de crossover cu linii îndrăzneţe. Ba nu, radicale. Ideea este că designul lui C-HR îţi rămâne înfipt în memorie - şi te face să te gândeşti că n-o să-l vezi niciodată în realitate.

Apoi Toyota anunţă că în 2016 va veni pe piaţă cu un concurent pentru Nissan Qashqai, printre altele. Doar că va fi mai încăpător (reamintim că Nissan Qashqai este deja încăpător) decât omologul său conaţional, şi va avea un design inspirat de C-HR.

Acum... deja ştim chinurile la care este supus un producător în timpul procesului de tranziţie - a unui produs - de la concept la versiune de serie. Nu va arăta aşa, însă va purta limbajul de design pe care îl prefigurează C-HR.

Una dintre marile schimbări va fi, în schimb, adoptarea platformei modulare TNGA, care se va regăsi pe majoritatea modelelor Toyota până în 2020 şi care va debuta odată cu viitoarea generaţie Prius. Întrebat de cei de la Autocar detalii despre lansarea viitorului crossover, preşedintele Toyota UK Paul van der Burgh a evitat un răspuns clar, menţionând doar că „creşterea vânzărilor acestui tip de vehicul este bună pentru noi. Conceptul (n. red. C-HR) a fost excelent, iar stilizarea a ieşit în evidenţă în mod deosebit. Dacă vom lansa un astfel de produs, sunt încrezător că ar putea fi un bestseller.”

Toyota îşi propune să vină şi cu soluţii stilizate în gamă - până şi Aygo e plin de caracter - pentry clienţii care doresc maşini lifestyle. Totodată, producătorul japonez şi-a propus creşterea nivelului de calitate şi practicitate al interioarelor prin reconfigurarea elementelor de la interior şi prin adoptarea unor materiale mai bune.

Noul crossover va debuta la Salonul Auto de la Geneva din primăvara lui 2016.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.