Toyota rămâne cel mai apreciat brand auto în TOP 100 Best Global Brands 2011

Chiar dacă Toyota a trecut printr-o perioadă foarte grea, constructorul japonez rămâne foarte bine cotat în ochii publicului, reuşind să rămână şi în acest an brandul auto cel mai bine plasat în TOP 100 Interbrand. Iată şi restul brandurilor auto din acest TOP 100.

Toyota rămâne cel mai apreciat brand auto în TOP 100 Best Global Brands 2011 Toyota rămâne cel mai apreciat brand auto în TOP 100 Best Global Brands 2011

Cei de la Interbrand realizează anual un TOP 100 Best Global Brands, în care sunt cotate, în funcţie de diverşi factori, cele mai mari companii din lume. Şi în acest an, Coca Cola, IBM sau Microsoft conduc acest top, dar pe noi ne interesează domeniul auto.

Iar, în 2011, cele mai bine plasate branduri auto în TOP 100 Best Global Brands Interbrand sunt:

1. Toyota - 27,764 miliarde USD (locul 11 în Top 100)

2. Mercedes - 27,445 miliarde USD (locul 12 în Top 100)

3. BMW - 24,554 miliarde USD (locul 15 în Top 100)

4. Honda - 19,431 miliarde USD (locul 19 în Top 100)

5. Volkswagen - 7,857 miliarde USD (locul 47 în Top 100)

6. Ford - 7,483 miliarde USD (locul 50 în Top 100)

7. Audi - 6,171 miliarde USD (locul 59 în Top 100)

8. Hyundai - 6,005 miliarde USD (locul 61 în Top 100)

9. Porsche - 4,580 miliarde USD (locul 72 în Top 100)

10. Nissan - 3,819 miliarde USD (locul 90 în Top 100)

Aşadar, Toyota rămâne plasată cel mai bine, ocupând locul 11 şi fiind cotată la o valoare de 27,764 milioane de dolari, în creştere cu 6% faţă de 2010. Toyota îşi păstrează, astfel, poziţia în acest TOP 100, dar este urmată la foarte mică distanţă de Mercedes-Benz, pe locul al 12-lea, cotată la o valoare de 27,445 milioane USD, în creştere cu 9% faţă de 2010.

BMW îşi păstrează poziţia a 15-a în TOP 100, însă valoarea sa creşte cu 10% faţă de 2010, la 24,554 miliarde USD. La fel ca anul trecut, bavarezii sunt urmaţi de Honda, care îşi îmbunătăţeşte poziţionarea, urcând de pe locul 20 pe 19 şi crescându-şi valoarea cu 5%, la 19,431 miliarde USD.

Următoarele branduri auto vin la o distanţă mult mai mare faţă de aceşti patru fruntaşi: Volkswagen stă foarte bine, crescându-şi valoarea faţă de 2010 cu 14% şi urcând de pe locul 53 până pe 47. Ford, însă, cu o creştere de numai 4%, coboară de pe locul 40 pe 50, având o valoare apropiată de VW.

Topul brandurilor auto este completat de Audi (cu o creştere de 13%), Hyundai (cea mai mare creştere, de 19%), Porsche (+4%) şi Nissan, care reuşeşte să intre fulminant în TOP 100 pe poziţia 90, fiind estimat la o valoare de 3,819 miliarde USD, mai bine decât Ferrari, care coboară pe locul 99, cu o valoare de 3,591 miliarde USD.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.