Toyota - Succes cu hibrizii

Constructorul autor japonez Toyota a vândut un milion de vehicule hibrid, la nivel global, de la lansarea acestor modele.

Toyota - Succes cu hibrizii Toyota - Succes cu hibrizii
În Statele Unite, Toyota a vândut 541.210 vehicule hibrid, în perioada 2000-aprilie 2007. Cel mai mare producător auto japonez este unul dintre promotorii tehnologiei hibrid, care permite reducerea consumului de combustibil prin echiparea maşinilor cu un motor electric, pe lângă propulsorul convenţional.

Sistemul hibrid este privit drept principala alternativă la actualele motoarele cu combustie internă.
Toyota utilizează tehnologia hibridă la mai multe modele, inclusiv Prius, cel mai popular automobil hibrid existent pe piaţă, lansat în 1997.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.