Un club Ferrari ultra-exclusivist, dedicat celor care au cel puţin 5 Ferrari!

Luca di Montezemolo se gândeşte la cei mai fideli clienţi Ferrari, pentru care vrea să constituie cel mai important club de colecţionari de până acum. Veşti bune pentru cei cărora nu le pasă de criză, nu-i aşa?

Un club Ferrari ultra-exclusivist, dedicat celor care au cel puţin 5 Ferrari! Un club Ferrari ultra-exclusivist, dedicat celor care au cel puţin 5 Ferrari!

Cluburi mai mari sau mai mici ale deţinătorilor sau colecţionarilor de maşini Ferrari sunt peste tot în lume. Acum, însă, preşedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, se gândeşte foarte serios la un club cu adevărat special, dedicat celor mai fideli clienţi ai cunoscutei mărci italiene.

Ideea care a stat în spatele acestui nou "Collector's Club" i-a venit lui Montezemolo în urma problemelor apărute cu ocazia lansării ediţiei speciale Ferrari SA Aperta. Modelul a fost produs în doar 80 de exemplare, însă doritorii au fost mult mai numeroşi, mulţi dintre aceştia fiind clienţi fideli Ferrari.

Aşa încât a apărut o dilemă destul de serioasă pentru Montezemolo: ce facem cu cei mai importanţi clienţi Ferrari? Iar răspunsul a fost simplu: un club destinat celor care deţin cel puţin 5 maşini Ferrari. Credeţi că potenţialii membri ai unui astfel de club se numără pe degete? Nicidecum: Montezemolo afirmă că în lume există cel puţin 300 de astfel de colecţionari!

Cu siguranţă, în curând vom vedea şi români printre aceştia, deoarece vânzările Ferrari în România merg mult mai bine decât se aşteptau analiştii: cu ocazia lansării lui Ferrari 458 Spider la noi, cota de maşini Ferrari destinate României a crescut simţitor, în 2012 fiind rezervate între 32 şi 35 de unităţi pentru clienţii români.

Comentariile vă aparţin...

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.