Un pumn plin de lupi. Reclamă psihedelică a celor de la Mercedes-Benz pentru Fashion Week

Nu doar cei de la Lincoln ştiu să facă reclame psihedelice. Cei de la Mercedes-Benz au preluat ştafeta de la Matthew McConaughey şi au dus lucrurile într-o cu totul altă sferă. Una a geniului nebun. Sau pustiu, whatever...

Un pumn plin de lupi. Reclamă psihedelică a celor de la Mercedes-Benz pentru Fashion Week Un pumn plin de lupi. Reclamă psihedelică a celor de la Mercedes-Benz pentru Fashion Week

Cum poţi glosa un pic pe tema filosofiei în maşină începută de Matthew McConaughey în reclamele la Lincoln, fără a rămâne doar pe terenul ironiilor ieftine, mai ales având în vedere că vorbeşti de implicarea brandului tău premium într-un eveniment celebru pentru creativitate, precum Fashion Week Berlin?

Simplu: iei un lumbersexual şi îl pui într-un Mercedes-Benz C111, apoi îl faci să rostească şi să joace toate clişeele obişnuite în clipurile de promovare a lumii modei. Rezultatul e sublim:

Mercedes-Benz C111 a fost, de altfel, numele sub care au fost dezvoltate o serie de prototipuri destinate testării motoarelor Wankel, pe benzină şi turbodiesel. Deşi Mercedes-Benz a renunţat la ideea folosirii motoarelor Wankel, testele i-au folosit la dezvoltarea celorlalte tipuri de motoare, în condiţii de aerodinamică excepţională, pe o platformă cu un design perfect atât pentru anii 1970, cât şi pentru zilele noastre. Deşi C112, maşina bazată pe aceeaşi platformă, trebuia să intre în producţia de serie, acest lucru nu s-a mai întâmplat.

Ne bucurăm că Mercedes-Benz a reuşit să ne readucă acest supercar în memorie, fie şi într-un clip creat de oameni care au fumat ceva bun, foarte bun :)

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.