Una din patru maşini vândute anul trecut a fost un SUV. Care sunt cele mai căutate mărci

Autor: Visan Marian 19 feb. 2018 Știri auto

Segmentul SUV-urilor a înregistrat anul trecut cel mai mare salt pe piaţa auto locală, urcând cu aproape trei puncte procentuale spre 26% cotă de piaţă, potrivit datelor din piaţă, pe măsură ce nu doar persoanele fizice, ci şi firmele au preferat maşinile cu o gardă mai mare la sol şi o poziţie mai înaltă de condus. Creşteri au fost punctate şi pe segmentul SUV-urilor mici non-premium, care potrivit datelor Jato Dynamics citate de Ford România au urcat de la 9,3% cotă de piaţă în 2016 la 10,9%. În total, anul trecut vânzările maşinilor de teren au urcat cu 26% faţă de 2016, la aproape 35.000 de unităţi, avansul fiind dublu comparativ cu cel al pieţei auto. 


Continuarea pe ZFCorporate

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult
Ziarul Financiar
Ziarul Financiar

Comentarii
Inchide