Vânzări Dacia în Franţa în primul semestru

Dacia a devenit deja o marcă cu un cuvânt puternic de spus în Franţa, Duster şi Sandero fiind în topul segmentelor din care fac parte ca volum de vânzări.

Vânzări Dacia în Franţa în primul semestru Vânzări Dacia în Franţa în primul semestru

Deşi Dacia Duster a fost lansat în Franţa de abia în luna mai, SUV-ul făcut în România a escaladat rapid topurile de vânzări. Jurnaliştii de la Autoblog Espanol alcătuiesc chiar un top în care Dacia Duster este al doilea cel mai vândut SUV în primele şase luni ale anului, cu 5.335 unităţi vândute, plasându-se în spatele lui VW Tiguan (6.448 unităţi). Există însă şi o menţiune cu care trebuie să venim, din segmentul SUV au fost excluse însă Peugeot 3008 (26.088) şi Nissan Qashqai (11.654) - modele care au aceleaşi drepturi ca şi Duster de a fi considerate SUV-uri - şi incluse în categoria crossover.

Dar dacă ar fi să includem şi aceste două modele, putem totuşi spune că Dacia Duster ocupă un foarte onorant loc patru în categoria modelelor cu valenţele tot-teren, după doar două luni întregi de comercializare. Nu este greu de găsit o explicaţie pentru intrarea lui Duster la vârful topului, SUV-ul românesc beneficiind de un interes uriaş în Franţa în momentul lansării, care a făcut ca după doar 2 zile de la debutul pe piaţă să se primească 4.000 de comenzi. Chiar Dacia face cu greu faţă comenzilor, şi aşa cum am mai scris, timpul de aşteptare pentru un Duster în Franţa este printre cele mai extinse.

În plus, Dacia se mai clasează aproape de vârf în competitivul segment B prin Dacia Sandero. Cu 45.177 unităţi în primele 6 luni, Sandero se menţine în urma Peugeot 207 (70.040 unităţi) şi Renault Clio III (67.914 unităţi), dar ia faţă automobilelor Citroen C3 Classic (39.301 unităţi) şi Peugeot 206+ (30.857 unităţi), modele comparabile cu Sandero prin raportul preţ/prestaţii. Dacia Logan este inclus în acelaşi segment având vânzări de 10.733 unităţi, care îl plasează pe locul al 12-lea.

În prima jumătate a lui 2010 înmatriculările Dacia au crescut în Franţa de la 23.886 unităţi, în primul semestru al lui 2009, la 61.249, ceea ce înseamnă o creştere relativă de 154%, conform CCFA. Ca o comparaţie forţată dar relevantă pentru a evidenţia volumul Dacia, în Franţa marca românească a înmatriculat mai multe maşini în perioada ianuarie - iunie 2010 decât G.M. Europa (Opel + Chevrolet) - 60.041 unităţi, sau Grupul Fiat - 49.479 unităţi,

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.