Vânzări maşini noi martie 2011 în România

Numărul de maşini noi înmatriculate în luna martie 2011, în ceea ce priveşte România, a scăzut cu 5,81% faţă de perioada similară a anului trecut.

Vânzări maşini noi martie 2011 în România Vânzări maşini noi martie 2011 în România

La capitolul cele mai mari creşteri în luma martie 2011, faţă de perioada similară a anului trecut, pe primul loc se află Alfa Romeo, marca italiană a înregistrat o creştere de 433,3%. Pe locul doi se află Mercedes - Benz cu o creştere de 80,6%, iar pe locul trei la o distanţă infimă se află Nissan, care a contabilizat o creştere de 80,5%.

Cea mai notabilă scădere a fost înregistrată în dreptul mărcii Suzuki (- 76,3%), pe locul doi la acest capitol se află Chevrolet (-61,4%), iar pe trei Ford, care a contabilizat o pierdere de - 49,3% procente.

Vânzări maşini noi pe modele

Nr.Crt. Marcă Unităţi vândute
1 Dacia 880
2 Skoda 490
3 VW 449
4 Renault 257
5 Ford 200
6 Opel 185
7 Toyota 123
8 Mercedes 121
9 Audi 113
10 BMW 108
11 Fiat 105
12 Hyundai 105
13 Peugeot 83
14 Chevrolet 69
15 Nissan 65
16 Mitsubishi 60
17 Honda 56
18 Mazda 45
19 Citroen 42
20 SEAT 39
21 Volvo 34
22 Land Rover 31
23 Suzuki 31
24 Subaru 21
25 Alfa Romeo 19
26 Kia 19
27 Porsche 10
28 Maserati 9
29 MINI 9
30 Saab 3
31 Jaguar 2
32 Lexus 2
33 Aston Martin 1
34 Geely 1
35 Infiniti 1
36 Jeep 1
37 Lada 1
38 Lancia 1

Top 10 cele mai bine vândute maşini noi

Nr.Crt. Marcă Model Unităţi vândute
1 Dacia Logan 595
2 Skoda Octavia 332
3 Dacia Duster 192
4 VW Golf 155
5 VW Passat 107
6 Skoda Fabia 102
7 Opel Astra 98
8 Dacia Sandero 88
9 Renault Fluence 83
10 Ford Focus 76
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.