Vânzări Mazda în creştere în România

După cota de piaţă istorică înregistrată în luna februarie, Mazda continuă trendul ascendent şi obţine în luna martie 2,1% cotă de piaţă pe segmentul maşinilor de import.

Vânzări Mazda în creştere în România Vânzări Mazda în creştere în România

Luna trecută Mazda a comercializat 127 de unităţi pe piaţa locală, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, în timp ce piaţa de import a scăzut cu 43%.

Cel mai vândut model al constructorului a fost Mazda2 cu 66 de unităţi vândute, urmat de Mazda CX-7 cu 28 de unităţi. Astfel, pe segmentul SUV, Mazda CX-7 a obţinut o cotă de piaţă de 6,7% fiind al doilea cel mai vândut model din clasa sa şi devansând în luna martie concurenţi precum BMW X3, Ford Kuga sau Honda CR-V.

În acelaşi timp Mazda Motor Europe a încheiat anul fiscal 2009 (aprilie 2009 - martie 2010) în creştere în 14 ţări, raportând totodată şi evoluţii pozitive pentru luna martie. Printre cele mai bune rezultate au fost obţinute în Marea Britanie cu 10.200 de unităţi vândute (20% creştere), Austria cu 1.300 unităţi vândute (35% creştere), Spania cu 1.300 unităţi (plus 35%) sau Elveţia cu 970 de unităţi comercializate (în creştere cu 40%).

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.