Vânzările Auto Italia au crescut cu 38% în 2015

Auto Italia, importatorul mărcilor Jeep, Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Maserati si Abarth, a încheiat anul 2015 cu un total de ...

Vânzările Auto Italia au crescut cu 38% în 2015 Vânzările Auto Italia au crescut cu 38% în 2015

 

Auto Italia, importatorul mărcilor Jeep, Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Maserati si Abarth, a încheiat anul 2015 cu un total de 4.449 unităţi livrate, în creştere cu 38% faţă de 2014.

În 2015, cota de piaţă Auto Italia a crescut de la 3.41% la 3.94%. La atingerea rezultatelor a contribuit şi performanţa realizată de reţeaua de distribuitori independenţi, ale căror vânzări s-au apreciat cu 58%. Mărcile Jeep, FIAT şi Maserati au înregistrat cifre care le poziţionează în Top 10 creşteri pe piaţa auto din România.

Grand Cherokee rămâne modelul din gamă cel mai dorit de români, urmat îndeaproape de Jeep Renegade, cel mai performant SUV de clasă mică. 

Pentru Galerie Foto click aici



Marca Fiat a reintrat în Top 10 vânzări autoturisme în România, cu 2.586 unităţi comercializate în 2015.

Vânzările de vehicule comerciale uşoare Fiat s-au apreciat cu 35,5% faţă de 2014, iar Ducato rămâne cel mai bine vândut autovehicul din gamă, generând peste 80% din vânzările mărcii Fiat Professional în România.

Tridentul italian a vândut anul trecut în România de două ori mai multe modele Ghibli, ajungând la un contingent de 15 unităţi, dintre care 12 dotate cu propulsor diesel de 3 litri şi 275 CP. În total, în România au fost comercializate 19 unităţi Maserati Ghibli şi Quattroporte, marca italiană înregistrând o creştere de 36%.


 

Pentru Galerie Foto click aici


 

 

 

 

 

 

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.