Vânzările şi cotele de piaţă Chevrolet au crescut

Vânzările Chevrolet în Europa au crescut cu până la 8 procente, iar cota de piaţă a crescut până la 2,4 procente. Cele mai importante creşteri alevânzărilor s-au înregistrat în Spania, Danemarca, Franţa, Portugalia, Turcia, Olanda, Grecia, Elveţia, Suedia.

Vânzările şi cotele de piaţă Chevrolet au crescut Vânzările şi cotele de piaţă Chevrolet au crescut

Chevrolet Europa a vândut 232.417* de autovehicule în perioada ianuarie-iunie, în creştere cu 16.401 autovehicule, echivalentul a 8,0 procente, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior (2009: 216.016 autovehicule). Cota de piaţă Chevrolet în Europa a crescut cu până la 0,14 procente, până la 2,4 %, datorită creşterii cotelor de piaţă în 13 ţări europene.

"Din ce în ce mai mulţi clienţi europeni beneficiază de noua noastră gamă: autovehiculele Chevrolet mini, de mici dimensiuni şi compacte, cu un aspect extraordinar, disponibile la preţuri foarte accesibile", a declarat Wayne Brannon, preşedintele operaţiunilor Chevrolet în Europa. "În 2011, vom lansa şapte noi modele şi vom extinde gama pentru a acoperi două treimi din piaţă, faţă de acoperirea actuală, de 40% din piaţă", a adăugat Brannon.

Chevrolet a beneficiat de creşteri foarte mari ale vânzărilor în multe ţări din Europa de Sud, în Spania, Franţa, Portugalia, Grecia şi Turcia. De asemenea, în Danemarca, Olanda, Suedia, Elveţia şi Belgia s-au înregistrat creşteri ale vânzărilor exprimate în procente din două sau trei cifre. (Vezi tabelul de la pagina 2)

În Rusia, unde piaţa îşi revine treptat, Chevrolet şi-a menţinut poziţia de lider între mărcile non-locale, cu o cotă de piaţă stabilă de 6,5 procente.

Datorită lansări în segmentul mini, a noului Chevrolet Spark, Chevrolet a putut să-şi sporească cota în Europa, de la 5,7 la 7,0 procente, în acest segment ce înregistrează o uşoară scădere, devenind a patra cea mai bine vândută marcă în această categorie, cu vânzări de 50.127 de autovehicule.

În cadrul segmentului de autovehicule compacte 4 uşi, modelul Chevrolet Cruze, desemnat Maşina anului 2010 de către AUTOBEST, cu un punctaj EuroNCAP de 5 stele, continuă să fie lider de piaţă în multe ţări, cu cote de piaţă în segmentul din care fac parte de până la 36%, precum în Spania, unde au fost vândute 4.375 de autovehicule Cruze în perioada ianuarie-iunie a acestui an.

Pieţele în creştere, aranjate în funcţie de creşterea numărului de unităţi vândute
Vânzări în perioada
ianuarie-iunie 2010
Diferenţa faţă de 2009, exprimată în unităţi vândute
Diferenţa faţă de 2009, exprimată în procente
Spania
14.259
+5.064
+55%
Danemarca
3.101
+2.499
+415%
Franţa
10.686
+1.959
+23%
Portugalia
3.070
+1.433
+88%
Turcia
6.290
+1.431
+30%
Olanda
3.219
+1.056
+49%
Grecia
2.013
+690
+52%
Elveţia
1.588
+460
+41%
Belgia
2.734
+302
+12%
Suedia
741
+205
+38%

* Creştere totală a industriei în Europa: +0,9% în 2010 faţă de 2009 (YTD - de la începutul anului până în prezent)

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.