Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010

Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010 de către cel mai important site web cu profil auto din Europa, Automotive News Europe

Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010 Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010

Premiile anuale pentru excelenţă în industria auto sunt considerate un reper important pentru succesul de care se bucură o marcă auto şi vor fi decernate oficial în cadrul unei ceremonii desfăşurate la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris. Câştigătorii sunt desemnaţi la nivel european de către editorii site-ului Automotive News Europe.

Jason Stein, editorul paginii web Automotive News Europe, a afirmat: "Câştigătorii ediţiei de anul acesta au obţinut succese importante în ciuda celei mai grave recesiuni economice a ultimelor decenii. Vicepreşedintele Hyundai Europe, Allan Rushforth, poate fi mândru de ceea ce a realizat în ultimul an".

"Majoritatea producătorilor auto au beneficiat de stimulentele financiare acordate de către guvernele europene, care i-au încurajat pe proprietari să-şi schimbe autovehiculele vechi cu unele noi, dar succesul înregistrat de marca coreeană a fost unul spectaculos. Hyundai a beneficiat de avantajele programelor tip "Rabla" pe pieţe precum Germania, Franţa şi Italia, iar la numai doi ani de la venirea sa în cadrul companiei Hyundai, Rushforth a pus bazele eficientizării activităţilor de vânzări, marketing şi distribuţie", a observat Stein.

Hyundai a păstrat trendul obţinut în urma diferitelor stimulente guvernamentale acordate pe întreg teritoriul Europei în 2009, sporindu-şi cota de piaţă şi volumul de vânzări în primul semestru al anului 2010. Marca a vândut 191.338 de unităţi în prima jumătate a acestui an, o creştere cu 10,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce cota de piaţă a crescut la 2,6%, faţă de valoarea de 2,4% înregistrată pentru întregul an 2009.

La primirea premiului, Rushforth a declarat: "Sunt încântat că am fost desemnat cel mai bun manager european pe segmentul de vânzări şi marketing în 2010 de o publicaţie online cu un asemenea prestigiu. Acest premiu reflectă eforturile intense depuse de întreaga echipa în ultimele 12 luni, pentru sporirea popularităţii mărcii şi a volumului de vânzări".

"Deşi piaţa auto europeană se pregăteşte pentru a face faţă provocărilor din următoarele luni, suntem rezervaţi, dar optimişti deoarece pentru noi va începe cea mai aglomerată perioadă de lansări de produse. Vom aduce 10 modele şi versiuni noi pe piaţa europeană, începând cu lansarea noului model MPV de clasa B în cadrul Salonului Auto de la Paris", a adăugat Rushforth.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.