Viitorul Opel Astra promite să ”rupă gura târgului”. Voi ce spuneţi?

Britanicii de la Autocar încearcă să ne dea o idee despre viitorul Opel Astra, despre care ştim că va prelua multe idei de design de la conceptul Monza, prezentat în 2013. Dar oare nu e cam exagerată imaginea noului Astra?

Viitorul Opel Astra promite să ”rupă gura târgului”. Voi ce spuneţi? Viitorul Opel Astra promite să ”rupă gura târgului”. Voi ce spuneţi?

În 2013, la Salonul Auto Frankfurt 2013, cei de la Opel făceau furori cu al lor concept Monza. Despre care au lăsat să se înţeleagă că prefigurează elemente ale noii identităţi de marcă pe care o va inaugura viitoarea generaţie Opel Astra.

Conform britanicilor de la Autocar, oficialii General Motors vor să grăbească împingerea mărcii Opel spre segmentul premium, aşa încât viitoarea Astra, care ar trebui să iasă pe piaţă în cursul anului 2016, va miza pe un design sofisticat, pe o calitate de execuţie mult mai bună şi pe o tehnologie de ultimă oră.

Câtă îndrăzneală! Deci viitoarea generaţie Opel Astra vrea să concureze direct cu Audi?...

De la conceptul Monza vor fi preluate, într-o formă mai mult sau mai puţin modificată, grila, forma farurrilor, dar şi imensele guri de aerisire laterale din spoilerul frontal, bine puse în evidenţă prin ornamente speciale. În spate, viitoarea Astra va fi pusă în evidenţă prin ornamentele cromate, care se vor continua din partea superioară a portierelor până la stopuri, în timp ce forma bombată a spatelui îi va conferi maşinii un puternic aer de impozanţă.

La nivelul motorizărilor, noua Astra va oferi în gamă şi un motor pe benzină în doar trei cilindri, dotat cu turbocompresor, conform trendului downsizing. Dacă pe Adam acest motor va avea 114 CP, pe Astra vor fi oferite şi versiuni mai potente ale acestui compresor, care anunţă un bun compromis între performanţe şi consum scăzut.

Prestanţă şi greutate, asta sugerează acest fund masiv. Astra se anunţă o divă din punct de vedere al designului

De asemenea, noua Astra va aduce şi o familie total nouă de cutii de viteze manuale, jurnaliştii britanici menţionând că astfel va fi remediat unul dintre punctele sensibile ale modelului (principiul constructiv de bază al actualelor cutii de viteze datează din anii '70).

Rămâne de văzut dacă indicativul J al actualei generaţii Opel Astra va fi urmat de K sau vom avea parte de o modificare importantă şi în acest domeniu, care să marcheze evoluţia majoră pe care oficialii GM o vor de la rivalul de moarte al Golf-ului.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.