Volkswagen Autovehicule Comerciale - rezultate financiare

Volkswagen Autovehicule Comerciale raportează creşterea cifrelor de vânzări în primul trimestru al anului curent. Producătorul auto care ocupă poziţia de lider al pieţei din Europa, a livrat în această perioadă, la nivel mondial, 88.990 autovehicule comerciale uşoare.

Volkswagen Autovehicule Comerciale - rezultate financiare Volkswagen Autovehicule Comerciale - rezultate financiare

Volkswagen Autovehicule Comerciale a livrat în pimul trimestru al acestui an, la nivel mondial, 88.990 autovehicule comerciale uşoare, mix-ul fiind compus din toate modelele gamei. Acest volum corespunde unei creşteri de 13,7 % comparativ cu perioada similară a anului precedent (trimestrul 1 2009: 78.200 vehicule).

"Se resimte faptul că nivelul pieţei vehiculelor utilitare, care în anul 2009 a scăzut mult, datorită crizei, mai ales în Europa, este marcată acum de un trend ascendent. Inovatoarele noastre autovehicule comerciale uşoare sunt foarte apreciate pe piaţă, iar înviorarea pieţei creează o suplimentare a cererii.", declară Harald Schomburg, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing in cadrul Consiliului de Administraţie Volkswagen Autovehicule Comerciale. "Şi 2010 va fi un an plin de provocări, dar modul în care decurge acum activitatea ne face să fim optimişti."

Modelul care s-a vândut în volumul cel mai mare, cu un plus de 18%, este Transporter. La nivel mondial, din ianuarie până în martie 2010, au fost vândute 32.950 Transporter, Caravelle, Multivan şi California (trimestrul 1 2009: 27.900 vehicule). "Noul T5 a făcut un uriaş pas înainte în ceea ce priveşte consumul şi beneficiile economice în general. În prezent înregistrăm o evoluţie pozitivă a comenzilor pentru modelul nostru Transporter, care acum este mai bun ca niciodată," explică Schomburg.

În România, Volkswagen Autovehicule Comerciale îşi extinde cota de piaţă în primele 3 luni ale anului 2010, ajungând la un procent de 13,1% pe piaţa de import - cu o creştere de 1% - şi 10,6% pe piaţa totală - cu un plus de 1,6 puncte procentuale.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.