Volkswagen Bora

Se ia o parte frontală de Polo, un spate de Phaeton și o caroserie de Jetta și se obține o adevarată mașină chinezească: inspirată din trei modele europene.

Volkswagen Bora Volkswagen Bora
FAW Volkswagen a prezentat în premieră mondială noua Bora la Salonul Auto de la Beijing. După ce s-a renunțat la acest nume chiar și în Europa, unde a fost înlocuit cu varianta Jetta, Bora revine în gama Volkswagen în aceeași gamă compactă, devenind denumirea unui automobil cel puțin ciudat. Iar asta din mai multe puncte de vedere.

Volkswagen BoraÎn primul rând designul exterior se încadrează perfect în trendul mașinilor chinzești, care se inspiră de la numeroase modele internaționale, ale căror elemente le introduc în designul propriu și pe urmă se lansează cu fast. Nu putem să nu sesizăm că privită din față mașina aduce aminte de Polo, iar din spate inspirația de la Phaeton este evident chiar și pentru profani. Și atunci ce rost are acest automobil? Iar această întrebare prinde și mai mult contur când observăm că modelul în sine urmează să fie concurat de cineva din propria curte: Volkswagen Lavida. Care are dimensiuni apropiate, dotari identice și o gamă de motorizări comună.

Poate cei de la Volkswagen speră ca prin noua Bora să atragă clienții doritori de "aer european", în timp ce conservatorii sau originalii se pot orienta spre Lavida, care are un design propriu, creat parcă mai mult pentru piața locală.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.