Volkswagen Lavida (adică VW Jetta made in China) primeşte facelift în stil Passat

O noutate importantă pentru Volkswagen la Salonul Auto Beijing 2012 este prezentarea noului Volkswagen Lavida, bazat pe modelul european VW Jetta. Lavida primeşte un facelift serios, care îl aduce în linie cu VW Passat, pentru a-i creşte atractivitatea în rândul clienţilor chinezi.

Volkswagen Lavida (adică VW Jetta made in China) primeşte facelift în stil Passat Volkswagen Lavida (adică VW Jetta made in China) primeşte facelift în stil Passat

Modelul familist Volkswagen Lavida este construit de Shanghai Volkswagen, fiind al doilea cel mai vândut model din China în 2011. Aşa încât faceliftul prin care Lavida este adus în linia cu imaginea sobră a Passat-ului reprezintă o premieră chiar mai importantă decât recentul concept E-Bugster.

Faceliftul lui Volkswagen Lavida aduce sedanul chinezilor in linie cu imaginea lui Passat

VW Lavida a fost lansat în 2008, ca model special conceput pentru piaţa auto chineză, iar de atunci a ajuns la 700.000 de exemplare vândute până în acest moment. Faţă de versiunea precedentă, este foarte clară modificarea părţii frontale, farurile rotunjite şi grila simplistă fiind înlocuite cu faruri rectangulare şi o grilă care ridică pretenţii în materie de sobrietate şi eleganţă.

Evident, şi spoileul a fost redesenat, fiind mai serios, iar în partea laterală muchiile sunt mai proeminente, iar mânerele uşilor au fost repoziţionate. Per ansamblu, maşina arată mai convenţional, dar plusează la capitolul aspect robust, la fel cum se întâmplă cu Jetta europeană.

Oficialii VAG spera ca Volkswagen Lavida va fi cel mai vandut model din China in 2012

Volkswagen Lavida rămâne o familistă bine echipată, încă din versiunea de bază oferind ABS, ESP şi airbaguri frontale, iar gama de motoare este formată din trei propulsoare, toate construite în uzinele VW din China. Ca preţuri, Lavida se va situa la aproximativ acelaşi nivel cu precedenta versiune, oficialii germani sperând ca Lavida să termine 2012 pe prima poziţie a celor mai vândute modele din China.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.