Volvo va lansa o maşină electrică în 2019, iar în următorii ani vrea să vândă 1 milion de exemplare

Volvo Cars are planuri măreţe în privinţa maşinilor electrice. Suedezii îşi propun să ...

Volvo va lansa o maşină electrică în 2019, iar în următorii ani vrea să vândă 1 milion de exemplare Volvo va lansa o maşină electrică în 2019, iar în următorii ani vrea să vândă 1 milion de exemplare

 


Volvo Cars are planuri măreţe în privinţa maşinilor electrice. Suedezii îşi propun să vândă un total de 1 milion de maşini electrice până în anul 2025. Pentru a atinge acest obiectiv compania vrea să construiască cel putin două versiuni hibrid pentru fiecare model, dar şi să lanseze primul automobil complet electric în 2019.

”Ne-am setat acest obiectiv ambiţios în mod intenţionat”, spune Håkan Samuelsson, preşedinte şi director executiv al Volvo Cars. ”Va fi o adevărată provocare, dar Volvo vrea să fie lider în aceasta etapă de trecere către automobilele complet electrice.”

Volvo Cars a dezvoltat Scalable Product Architecture (SPA) şi Compact Modular Architecture (CMA), două noi arhitecturi de vehicule potrivite pentru toate tipurile de modele. Aceste arhitecturi pot încorpora deopotrivă maşini hibrid şi maşini complet electrice. 

Maşinile electrice Volvo fac parte dintr-un program care conţine noi angajamente ce plasează sustenabilitatea în centrul operaţiunilor de business viitoare.

Noua promisiune a fost botezată ‘omtanke’, un cuvânt suedez care înseamnă ”consideraţie” sau ”grijă”.

”Sustenabilitatea nu este o caracteristică străină operaţiunilor noastre, ci e prezentă ca parte integrată a fiecărui lucru pe care îl realizăm. E pur şi simplu felul în care noi funcţionăm”, a spus Samuelsson. ”Aceast nou angajament pentru sustenabilitate reflectă credinţa fundamentală a Volvo Cars că orice creştere trebuie să fie responsabilă.”

Pe lângă maşinile electrice, pe termen scurt, obiectivul Volvo este ca nici un om să nu fie omorât sau rănit grav la volanul unui nou model, în acest sens suedezii lucrând intens la dezvoltarea unor sisteme de prevenire a accidentelor.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.