Zero stele la crash-test pentru Geely în testele LatinNCAP

În America de Sud a fost înfiinţat organismul omolog al EuroNCAP, denumit LatinNCAP. Care se ocupă de crash-teste. Şi care i-a acordat 0 puncte modelului Geely CK. Vezi un video cutremurător.

Crash test Geely CKRecent, a fost inaugurat LatinNCAP, care este un organism independent de testare a maşinilor la coliziune, având aceleaşi principii de funcţionare cu EuroNCAP. Atâta doar că LatinNCAP dă stele de crash-test maşinilor comercializate pe pieţele auto din America de Sud.

Unde se pare că maşinilor chinezeşti le este din nou tăiat avântul pe motive de... zero stele la crash-test! Vorbim de un deja-vu, după ce ADAC sau revista rusească AutoRevu au demonstrat că maşinile chinezeşti au mari carenţe la capitolul siguranţă.

Cei de la LatinNCAP au supus testelor de coliziune modelul Geely CK, o maşină de categoria Loganului, dar nicidecum la înălţimea modelului autohton în ce priveşte comportamentul la crash-teste.

Geely CK a primit 0 steleTrebuie menţionat că este vorba despre versiunea nedotată cu airbaguri, ceea ce demonstrează foarte clar cât de bună este această invenţie, perna gonflabilă. Însă, per total, maşina a demonstrat că are o structură de rezistenţă foarte slabă, iar prezenţa unui airbag nu ar îmbunătăţi lucrurile pentru şofer.

În plus, inginerii LatinNCAP au remarcat un lucru bizar: deşi maşina nu este dotată cu airbaguri frontale, există, totuşi, un buton pentru dezactivarea airbagului pasagerului - ceea ce îi poate induce în eroare pe potenţialii clienţi, care astfel ar putea crede că vor cumpăra o maşină dotată la standarde de siguranţă actuale.

Aşadar, şoferul are toate şansele să "dea ortu' popii" în Geely CK, în timp ce pasagerul din dreapta "se va mulţumi" doar cu leziuni grave. În mod interesant, protecţia pentru copii este considerată suficient de bună (2 stele din 5), deşi scaunele pentru copii recomandate de constructor se dovedesc incompatibile cu sistemul de centuri din maşina chinezească.

Prin urmare, Geely CK este "gratulat" de către LatinNCAP cu zero stele, iar pe voi vă invităm să urmăriţi filmarea acestui crash-test. Care este o foarte bună concluzie despre siguranţa maşinii. Care, atenţie, a fost concepută înainte ca Geely să cumpere Volvo...

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.