Toyota Land Cruiser 2010 – primele imagini oficiale

Autor: Cosmin Iordache 14 sept. 2009 Prezentări

ENGINE 3.0 D-4D
Engine type Four cylinders in-line
Displacement (cc) 2,982
Fuel injection type Common rail
Emissions level Euro 4
Max power (bhp @ rpm) 171 @ 3,400
Max torque (Nm/rpm) 410 @ 1,600-2,800

PERFORMANCE
Acceleration 0-100 (sec) 11.7
Max. speed 175

EXTERIOR DIMENSIONS
Overall length (mm) 4,760
Overall width (mm) 1,885
Overall height (mm) 1,845
Wheelbase (mm) 2,790
Front overhang (mm) 895
Rear overhang (mm) 1,075

TYRES AND WHEELS
Wheels 17 or 18-inch
Tyres 245/70R17 or 265/60R18

OFF-ROAD PERFORMANCE
Approach angle (°) 32
Departure angle (°) 25
Ramp angle (°) 22
Side angle limit (°) 42
Minimum running ground clearance (mm) 220
Wading depth (mm) 700

FUEL CONSUMPTION AND EMISSIONS
Combined cycle (mpg) 34.9mpg
CO2 emissions (g/km) 214

SUSPENSION
Front Double wishbone
Rear Four-link with lateral rod Four-link with lateral rod

Unbraked (kg) 750

Noul Toyota Land Cruiser în versiunea 2010 împrumută
foarte multe elemente vizuale de la fratele mai mare Toyota Land
Cruiser 200
. Partea frontală este mai masivă, fiind o
evoluţie reuşită, în timp ce în partea dorsală se observă în primul
rând aripile mult mai evazate, modelarea continuându-se şi pe
portiere. Decuparea celui de-al treilea geam lateral este diferită,
în timp ce stopurile rămân pe verticală, dar cu o formă
trepezoidală, care se continuă armonios cu muchia spoilerului
spate. Per total, pare că ne aflăm în faţa unui Land Cruiser 200
puţin altfel…

Interiorul este şi el destul de mult modificat, începând de la
volanul cu un nou design până la consola centrală mult mai
high-tech, în stil Lexus
, cu un ecran mare tactil în
partea superioară. Bineînţeles, versiunile elevate vor beneficia
din plin de piele şi inserţii de lemn.

Toyota Land Cruiser în versiunea cu 5 uşi va fi oferit,
doar cu un motor de 3.0 litri şi 171 CP,
cuplat la o cutie
automată cu 5 rapoarte. Va urma însă o versiune în trei uşi, mult
mai sportivă, animată de un propulsor V6 de 4.0 VVT-i. Pentru a
oferi şi mai bune capacităţi pe teren accidentat, acest model vine
cu o multitudine de sisteme, dintre care cele mai importante,
Multi-Terrain Select, Multi-Terrain Monitor, Steering Angle Display
şi Crawl Control. Preţurile acestui model nu au fost în
anunţate.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide