Editoblog

Cabriolete pentru fete, pentru băieţi, pentru tineri şi pentru bătrâni... Important este să fie cât mai noi şi mai proaspete şi să arate cât mai bine.

Editoblog Editoblog

Marile neajunsuri ale unui cabriolet sunt turbulenţele la viteză ridicată şi pericolul de a face insolaţie. Plus că, dacă eşti în vecinătatea unui camion cu Euro -200, vei avea probleme mari cu tusea sau chiar cu vizibilitatea. Iar să-ţi laşi lucrurile pe banheta din spate - nici pomeneală, la următorul semafor poate dispar.

Şi totuşi, mirajul unui cabriolet rămâne la cote ameţitoare, drept pentru care piaţa este invadată pur şi simplu de modele noi. Pentru că tocmai am intrat în a doua jumătate a anului, ne-am gândit să apelăm la părerea voastră: care credeţi că este cel mai de succes cabriolet al anului? Evident, dintre modelele deja puse în vânzare. Cele mai interesante ni s-au părut (în ordine alfabetică) Alfa Romeo Spider, Audi TT Roadster, BMW Seria 3 Coupe-Cabrio, Opel GT, Peugeot 207 CC. Nu prea se pot compara în mod direct unul cu altul, deci alegerea va fi cu atât mai dificilă. Să ne înţelegem: ne interesează strict factorul subiectiv al alegerii voastre, ceea ce înseamnă că vă rugăm să lăsaţi pasiunea să vorbească pentru voi...

Cât despre pasionaţii Formulei 1, este clar: majoritatea pariază pe Hamilton. Pilotul britanic a fost votat de 46% din cei aproape 900 de useri promotor.ro, fiind urmat îndeaproape de Fernando Alonso, cu 31%. Piloţii Ferrari, Raikkonen şi Massa aproape nu contează, cu 10%, respectiv 11% - adică "Ice Man", în ciuda recentei victorii din Franţa, nu prea are şanse, în opinia voastră. Tot ce se poate. Suntem de-abia la mijlocul campionatului, loc de surprize rămâne pe viitor.

Încă un lucru: în 3 iulie se încheie concursul de design iniţiat de ProMotor. Concurs a cărui temă a atras mult mai mulţi participanţi decât anticipasem noi. Chiar dacă tema părea destul de fadă (cât de bine ar putea să arate modelele româneşti în 2010?!), imaginaţia participanţilor ne-a depăşit cu mult pesimismul. Ca exemplu, doar în acest weekend au fost trimise aproape 30 de formulare pe site, iar numărul total al acestora a ajuns deja la 200. Mai rămâne, până când juriul va decide care sunt cei trei câştigători, să vă daţi cu părerea pe topicul din forum despre cât de (ne)reuşite sau (ne)interesante sunt creaţiile apărute pe promotor.ro.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.