Editorial

Cu un vocabular plin de “fuck” şi o încredere în sine întărită de ratingurile foarte bune ale emisiunii şi de dezvoltarea incredibilă a afacerii, Paul Sr., Paul Jr. şi Mike sînt acum trei vedete adevărate.

Editorial Editorial
Încă de mici, toţi copiii sînt preocupaţi, inconştient, de viitor. Fetiţele se joacă cu păpuşi, anticipînd viitoarele mame, iar băieţii – cu soldăţei de plastic sau plumb şi cu maşinuţe. Cred că fiecare dintre noi a stat în genunchi, pe sub mese sau pe covor, făcînd curse de maşinuţe şi imitînd zgomotul motoarelor.

Peste ani, toţi deţinem sau visăm la maşini care de care mai puternice şi mai zvelte. Unii le avem, alţii nu. Unii reuşesc măcar să le conducă pe cele mai interesante, aşa cum ni se întîmplă şi nouă, ziariştilor de la ProMotor.

Pentru acest număr, de exemplu, am reuşit să testăm un Audi R8 chiar pe celebrul circuit de Formula 1 de la Nurburgring, dar şi un Porsche 911 GT3 RS, o bestie pe care nici măcar pasionaţii germani nu au prea des prilejul să o vadă pe stradă. Nu mai menţionez aici mici fiare cu motor precum Honda Civic Type R, Renault Megane RS sau Clio F1, modele testate tot pentru acest număr… Şi ştiţi de ce? Pentru că par neinteresante atunci cînd subiectul principal al revistei este un interviu cu familia Teutul.

Cine e famila Teutul? Nu cred că există vreun pasionat de cai-putere care să nu fi văzut măcar cîteva secvenţe din American Chopper pe Discovery. Paul Senior, un bărbat la vreo “cincizecişiceva” de ani, mustăcios, tatuat şi plin de muşchi, se ceartă episod de episod cu Paul Junior, în timp ce mezinul familiei, Mike, încurcă pe toată lumea şi are chef de poante. Un reality-show despre cum să construieşti choppere superspectaculoase, o emisiune total atehnică şI plină de viaţă, cu personaje reale şi foarte atent urmărite în viaţa de zi cu zi. Deci cine a văzut măcar cîteva cadre din emisiune, cu siguranţă e interesat să afle dacă, în existenţa cotidiană, cei trei graşi se comportă la fel.

Iar ProMotor a aflat, ajungînd pînă în nordul New York-ului, la sediul OCC, unde a tras cu ochiul şi cu camera pentru a înregistra ce se ascunde în spatele emisiunii American Chopper. Cu un vocabular plin de “fuck” şi o încredere în sine întărită de ratingurile foarte bune ale emisiunii şi de dezvoltarea incredibilă a afacerii, Paul Sr., Paul Jr. şi Mike sînt acum trei vedete adevărate. Dacă Paul Junior, care creează chopperele, pare cel mai volubil, mai uman şi mai deschis dialogului, iar Mike este asemenea unui puşti arogant, pătruns de valoarea familiei sale, cel mai interesant personaj rămîne Paul Senior, capul întregii afaceri, care ne-a arătat şi nouă cum a ajuns unul dintre cele mai populare persoane din America. Cu inteligenţă, talent managerial, o echipă excelentă şi un fiu foarte creativ.

Pe baza a doar 120 de choppere construite anual, OCC a ajuns acum o firmă extrem de puternică, o companie care va avea un sediu de 100 de milioane de dolari, deţinînd deja zeci de magazine de prezentare-vînzare de tricouri, şepci, cărţi, reviste şi chiar băuturi energizante marca OCC. Dar forţa OCC nu rezultă doar din asta. În urmă cu cinci ani, pentru toţi americanii, Orange County era o zonă oarecare de lîngă Los Angeles. Acum, oameni din cele peste 160 de ţări în care se transmite American Chopper ştiu de Orange County New Jersey. Iar zona s-a dezvoltat incredibil, mii de turişti venind din întreaga Americă pentru a cunoaşte familia Teutul. La fel cum a făcut şi ProMotor pentru acest număr.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.