Lansările de maşini noi

Bani, efort mult, invitaţi, spectacol şi multe, multe speranţe. Şi totuşi totul e atât de trist.

Lansările de maşini noi Lansările de maşini noi

Aproape de fiecare dată, un model nou este lansat în România în cadrul unei ceromonii oficiale, unde sunt invitaţi de la vedete autohtone sau chiar internaţionale (cum a fost cazul lui Alain Prost la Dacia) până la toată floarea cea vestită a presei româneşti, de toate felurile. Toată această ceremonie se face, şi acum, ca la carte, cu un prezentator, un spectacol, eventual concursuri cu premii pentru cei prezenţi, bufetul de rigoare iar la final chiar şi un mic cadou.

Vezi cum fiecare PR încearcă să-şi facă treaba cât mai bine. Zâmbeşte, aleargă, încearcă să nu uite de niciun invitat, se ocupă de organizare, de fiecare detaliu, se străduieşte cât poate de mult. De cele mai multe ori îi reuşeşte. Şi iese ceva frumos. Şi totuşi, pentru mine, toate acestea, în momentul actual, sunt atât de triste. De ce?

Pentru că îmi pare rău. Îmi păre rău să văd atâţia bani cheltuiţi, eforturi depuse, stropi de transpiraţie, cârcei de la prea mult zâmbit, ştiind că totul este în zadar. Pentru că vedeta acelei seri, noua maşină prezentată publicului nu se va vinde. Şi cel mai rău este că, acest lucru este oarecum independent de eforturile tuturor celor aflaţi în sală. Asta dacă nu avem şi vreun politician prezent.

Ideea însă rămâne. Atâta efort în zadar. E trist. Dar până la urmă trebuie să facă aşa ceva. Poate e mai rău fără. Poate. Dar în condiţiile în care se vând maşini pe care le poţi număra pe degetele de la mâini, nu prea cred. Iar acest lucru nu se poate schimba prea curând. Nu are cum. Şi atunci ce poate să facă fiecare importator? O să mă gândesc şi eu la un răspuns şi o să revin. Între timp le aştept pe ale voastre.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.