Opinie

Ar fi fost elegant să mă prezint, nu acum, ci în numărul trecut, când Tudor s-a riscat şi mi-a dat libertatea să urlu.

Opinie Opinie

Nu sunt sigur că a citit cineva pagina mea din numărul 50, dar pentru că Tudor nu-mi acordă încă suficientă încredere, profit de ocazie ca să vă spun eu cine sunt.

Vă voi zice câte ceva doar despre cei şapte ani de acasă, aceia pe care ţi-i scuipă în faţă orice biped atunci când îşi conştientizează existenţa, adică la câţiva paşi după ce a scuipat pe tocul domnişoarei din faţă şi şi-a aruncat sticla de apă plată în minusculul spaţiu verde care ne-a mai rămas.

În “garajul meu”, căruia de obicei soţia îi deschide uşa doar pentru a mai arunca o bucăţică din infinitul râvnit pentru ceea ce se numeşte casă, aş înghesui câte ceva din ceea ce numesc eu automobil. Într-o ordine total aleatorie, fiindcă până la urmă cine s-a calificat pentru a primi în dar câţiva metri pătraţi din mine?

Să tot fie un Ford Mustang, iar asta pentru că a fost adolescentul generaţiei Muscle Car. S-a calificat printre ultimii în clasă, iar zânele l-au “împovărat” cu un şarm devastator. Şi să fie un Mustang din 1967, dar nu unul oarecare, ci Shelby GT500, acel respectabil 7 litri care oferea pe atunci 355 CP la 5.400 RPM şi 590 Nm la 3.200 RPM. El este alesul, deşi aş cocheta şi cu un GT350R din 1966 “race tune”, la care se mai putea comanda opţional un compresor Paxton, ce aducea un plus de aproximativ 40% la putere. Dar rămân la GT500, cu ale sale 6,2 secunde până la 100 km/h.

Vreau şi o bucată de granit, care să îmi garanteze o fundaţie sănătoasă. Adică un Mercedes Benz G400 CDI, un fel de rocă vulanică, de magmă care a îmbrăţişat apa din nevoia de a descoperi inertul, ca să poată contempla ciclul vieţii în natură. Nu prea am ce adăuga aici, în afara faptului că G Klasse a învins până şi departamentele de marketing... iar acest lucru spune multe despre performanţele lui.

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.