Paris 2008. Încă o zi

Am avut inspiraţia să mă uit pe un site meteo şi nu mică mi-a fost surpriza când am văzut prognoza: în zilele de presă, de 2 şi 3 octombrie, la Paris plouă! Cum nu se poate mai potrivit, pentru că la Paris 2008 va ploua cu noutăţi.

Paris 2008. Încă o zi Paris 2008. Încă o zi

Parcă de multă vreme nu am mai asistat la un asemenea Salon Auto bogat - sau poate fiecare mare salon este mai plin de noutăţi decât altul. În acest an, Salonul Auto Paris 2008 are cam multe pe tavă şi deja mă gândesc serios la o costumaţie de alergător de cursă lungă.

Ştiaţi că salonul parizian are nu mai puţin de 8 hale de expoziţie? Adică de vreo 8 ori mai mult decât SIAB 2007, şi nu cred că exagerez. Iar curiozitatea mea cea mai mare se îndreaptă către standul Dacia, unde ne şi aşteaptă o conferinţă de presă joi la ora 11. Măcar ştiu că nu voi fi prea obosit, deoarece Dacia la Paris 2008 se află chiar în prima hală. Şi nu aruncată undeva într-un loc obscur, ci în companie selectă: Renault (era şi normal, nu?!), Peugeot, BMW, Mercedes şi Smart. Când te gândeşti că, până nu demult, Dacia nici nu exista pe harta auto internaţională...

Ce mai este foarte atractiv la un mare salon auto? Conceptele auto, aceste creaţii artistice şi extravagante, care au rolul să ne facă să visăm SF-uri şi să dorim din ce în ce mai multe gadgeturi de la maşinile viitoare. Maşini fără graniţe, unicate, care nu respectă regulile - nişte bijuterii. Ei bine, Parisul se pare că va abunda în concepte. Oare o să fie cazul să îmi iau o nouă pereche de pantofi după ce mă întorc?

Coborând înapoi în domeniul auto dominat de interesele economice şi limitările inginereşti, premierele mondiale sunt următoarele puncte de atracţie pe listă. Din nou, Parisul stă foarte bine şi la acest capitol, urmând a fi gazda a numeroase inaugurări mondiale. Sincer, aş vrea să am 10 clone care să cuprindă în acelaşi timp toate aceste noutăţi!

Dar ce vorbesc? ProMotor va avea 10 jurnalişti în plus - cei 10 câştigători ai excursiei la Salonul Auto Paris 2008! Aşa că nu îmi fac griji, oricât de multe noutăţi va avea acest salon, le veţi afla de la noi pe toate! Aşa încât fiţi cu ochii pe promotor.ro, pentru că noi vă aducem Paris 2008. Pe tot! Cu tot cu hostesse.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.