Simona Sensual şi Honda S2000 – GALERIE FOTO

Autor: Alexandru Banu 13 sept. 2007 Fete si masini

Despre Honda S2000 auziserăm cu toţii că este o maşină care „îţi rupe capul”. De cum ne-am urcat în ea, am simţit o serie înlănţuită de goluri în stomac doar privindu-i pedalierul sport. Atunci am înţeles că trebuie dresată de la primul contact, altfel riscam să devenim victimele celor 9.000 de rotaţii, care aveau să ragă ca din gură de leu după treapta superioară. Interiorul aparent minimalist, dar complet la o analiză suplimentară, este perfect adaptat celor infestaţi cu microbul vitezei.

Încorsetaţi în habitaclul cu aromă de cockpit, am împins levierul în prima viteză şi, dînd pace ambreiajului, am constatat că avertismentele dealerului fuseseră vitale. Primul interviu a avut loc într-o curbă, în care tracţiunea spate ne-a marcat pozitiv prin puterea ei de decizie. În linie dreaptă, însă, acceleraţia devastatoare nu are farmec fără o prezenţă deosebită în dreapta. Aşa că ne-am hotărît să-i întregim pachetul de opţiuni cu o blondă extrem de incitantă, în spiritul roadster-ului.

După o prospectare detaliată a pieţei, indicii de performanţă ai lui S2000 au înclinat în favoarea reperului senzualitate. Simona Sensual şi Honda S2000 au multe în comun, dar nici pe departe punctualitatea. În vreme ce 2.000 de cmc şi 240 CP a ajuns la ora întîlnirii, pe plaja din 2 Mai, ca un gentleman, senzuala Sensual a încurcat meridianele, în consecinţă şi fusul orar. În fine. Somată să se culce pe capota fiarei S2000, Simona a început să se simtă în elementul ei, mai ales cînd am informat-o că sportiva Honda are tracţiune spate. Animată de acest detaliu, blonda în căutarea timpului pierdut pe Autostrada Soarelui şi-a dat drumul numaidecît la spontaneitate, aşezîndu-se în poziţii nemaiîntîlnite pînă acum.

Deşi ne credeam experţi în menirea noastră pe lume, am aflat că, de fapt, ştim mult prea puţine în acest domeniu. În definitiv, evoluţia “Fetei de la pagina cinci” la “Vremea” ni se pare firească atîta timp cît atributele sale senzuale au consacrat-o în lung şi-n lat? La insistenţele noastre, blondie şi-a schimbat ţinuta într-o maşină din apropiere, oferită de către un localnic – cine nu şi-ar fi lăsat automobilul pe mîinile unei experte? Imortalizată de toate obiectivele fotografului, fata a fost aspirată imediat de motorul Hondei S2000, cei 208 Nm fiindu-i suficienţi la o frecvenţă de 7.500 rpm.

Cum o ştiam, profesionistă în spaţiu, mai puţin în timp, Simona şi-a dus la bun sfîrşit treaba, iar Honda S2000 a trăit ca la carte prima sa experienţă cu o femeie. Noi mai avem de aşteptat, căci Simona a părăsit “patul conjugal” în mare grabă, îndreptîndu-se spre Costineşti.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide