Opel Astra H 1.7 CDTI – Teodor

Autor: Adrian Mihălţianu 30 nov. 2009 MASINA MEA

Minusurile merita spuse, pentru ca sunt putine din punctul meu
de vedere si prin urmare usor de scris. Fiind un pasionat la
masinilor in general, nu sunt putine lucrurile pe care le-as adauga
la masina, dar asta tine de entuziasmul si posibilitatea
fiecaruia.

Sunt doua aspecte pe care le-as schimba: faptul ca mp3 player-ul
si ESP-ul au intrat in dotarea standard dupa data fabricarii
masinii, dar pe acelasi model si nivel de dotare, si faptul ca
suspensia nu este independenta. Concluzia mea aici ar fi ca, nicio
masina nu este perfecta, dar a ta poate fi perfecta pentru tine,
daca ai grija de ea si daca stii sa o apreciezi la adevarata ei
valoare.

Primul meu Opel vine dupa o alta masina, mai veche, mai modesta,
dar inrudita, ajunsa fara interventia sau prezenta mea, distrusa si
material de fier vechi. In acel moment am crezut ca nu voi mai da
atata importanta unei masini, n-am crezut ca ma voi atasa prea
curand la fel de mult de o masina.

Totusi, am reusit. Cum vad eu Opel-ul meu: o masina in ton cu
vremurile, o masina cu un design placut si modern, confortabila,
suficient de spatioasa, potenta ca motor, nepretentioasa ca
interventii necesare si consum. Detaliile conteaza foarte mult
pentru mine, si desi nu face parte din segmentul premium sau de
lux, cei de la Opel au avut grija sa ofere lucruri frumoase si
placute la atingere, unele chiar facandu-te sa te simti ca intr-o
veritabila masina nemteasca, robusta si serioasa, ceea ce si este
de altfel.

Avand experienta de a fi fost la volanul multor, mai mari, mai
mici, mai ieftine sau mai scumpe, unele mai titrate, sunt cu atat
mai incantat de ceea ce imi ofera Opel-ul meu, si cate lucruri
legate de el merita apreciate si admirate. Trecand de la impresii
si sentimente, la facts, „steluta”, cum a fost ea poreclita in
familie, este un Opel Astra H 1.7 diesel de 101 cp.

Puterea nu este mare, insa motorul turbo diesel se simte ori de
cate ori apelezi la el, de nevoie sau de placere, iar cuplul te
arunca parca la volanul unui benzinar cu mult mai multi cai.
Comportamentul extrem de bun al motorului si consumul infim la care
se adauga tinuta de drum si senzatia de „trainicie” pe care o ai la
volanul masinii, ma fac unul dintre cei mai mandri soferi pe care
ii poti intalni. Nu mi-as da Opel-ul pe nimic in momentul
asta…poate doar pe alt Opel 🙂 Poate noul Astra, sau, de ce nu,
pe viitor, un Opel Ampera.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide