Pirelli în Formula 1 - comunicat oficial

Firma italiană de pneuri va furniza tuturor echipelor din Formula Unu, în perioada 2011-2013, şase tipuri de pneuri: patru pentru asfalt uscat, unul pentru ploaie şi unul intermediar.

Pirelli în Formula 1 - comunicat oficial Pirelli în Formula 1 - comunicat oficial

Pirelli va furniza pneuri pentru Campionatul Mondial de Formula 1 pentru o perioadă de trei ani, între 2011 şi 2013.
FIA (Federaţia Internaţională de Automobilism), Echipele, reprezentate de FOTA - Asociaţia Echipelor de Formula 1 (Formula One Teams Association), şi organismul de conducere al Formulei 1, reprezentat de FOM (Formula One Management) au ales Pirelli ca furnizor exclusiv, pe baza propunerilor specifice făcute de compania italiană privind garantarea stabilităţii tehnice şi operaţionale pentru concurenţi.

Respectând reglementările actuale din Formula 1 stabilite de FIA, forul competent mondial în competiţiile motorsport, noul contract prevede că Pirelli va furniza echipelor şase tipuri diferite de pneuri în funcţie de sezon: patru de tip "slick" (cu profil neted), cu compoziţii diferite pentru diverse tipuri de suprafeţe uscate, un tip de pneuri pentru ploaie torenţială şi un tip intermediar pentru condiţii de umezeală sau ploaie uşoară. Climatul economic actual a dus la o abordare realistă şi de colaborare cu toate echipele, care să asigure că toate costurile de fabricaţie şi logistice sunt împărţite în mod echitabil. Revenirea companiei Pirelli la Formula 1 are şi o deschidere către viitor, deoarece, în strânsă colaborare cu toate echipele, cercetarea pentru dezvoltarea inovatoare a unui nou tip de anvelope este o parte vitală a acestui program extrem de interesant.

Pirelli are, de asemenea, plăcerea să anunţe că va fi şi furnizorul Campionatului Mondial GP2 - recunoscut ca pasul premergător către Formula 1 - pentru o perioadă de trei ani, între 2011 şi 2013.

Participarea companiei Pirelli la cel mai înalt nivel al curselor monopost constituie o completare binevenită a celorlalte activităţi ale prestigioasei firme italiene în domeniul competiţiilor din motorsport, incluzând, din acest an, un acord de furnizare de anvelope pentru noul campionat GP3. Pirelli va deveni, prin urmare, unicul furnizor pentru cele mai prestigioase campionate de curse din lume, începând cu 2011.

Pirelli intenţionează să facă investiţii importante în comunicarea corporatistă, pentru a valorifica la maximum vizibilitatea şi tehnologia de ultimă oră asociate furnizării de echipament pentru Formula 1, utilizând resursele şi bugetul care au fost deja alocate în acest scop.

Această campanie de comunicare va contribui în principal la creşterea vizibilităţii Pirelli pe pieţele emergente: America Latină, Orientul Mijlociu şi Asia-Pacific, toate acestea fiind zone în care Formula 1 este prezentă frecvent.

În consecinţă, Formula 1 va deveni o carte de vizită esenţială pentru brand-ul Pirelli, sprijinind expansiunea sa comercială şi industrială, fără a afecta strategia financiară pe termen lung a companiei.

Vizibilitatea globală asigurată de interesul extins al mass-media pentru Formula 1, împreună cu planurile dinamice de a sprijini implicarea companiei Pirelli într-un domeniu esenţial pentru activitatea de bază a companiei, reprezintă o oportunitate unică pentru brand de a-şi maximiza recuperarea investiţiilor.

Acest nou acord cu Formula 1 încununează implicarea istorică a companiei Pirelli în motorsportul mondial, care datează din 1907, când firma italiană a câştigat cursa rutieră istorică Paris-Peking. În prezent, Pirelli este unic furnizor pentru unele dintre cele mai importante campionate mondiale, atât pentru maşini de curse, cât şi pentru motociclete, cum ar fi: GP3, Campionatul Mondial de Raliuri, Campionatul Rolex Sports Car din America de Nord, Campionatul Mondial de Superbike şi Campionatul Mondial de Motocross. Pe lângă acestea, Pirelli este, de asemenea, furnizor a peste 70 de campionate naţionale şi internaţionale. Ultima victorie de Grand Prix obţinută de Pirelli a fost în 1991 la Marele Premiu al Canadei, cu Nelson Piquet conducând pentru Benetton.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.