Exclusiv  Dacia Duster - Alain Prost vorbeşte despre noul model

Pe lângă interviul scris cu Alain Prost, vă prezentăm acum şi o filmare în care marele pilot francez şi Remi Deconnick directorul RenaultSport ne vorbesc despre Dacia Duster.

UPDATE VIDEO - 30.11.2009

În noul material video, cei doi ne spun că modelul de competiţie foloseşte cea mai nou tehnologie RenaultSport şi că au ambiţii mari cu acest proiect. Alain Porst consideră că acest participare va creşte nivelul de interes şi de curiozitate al publicului privind modelul de serie şi chiar crede că modelul de serie va avea lucruri în comun cu prototipul de competiţie şi că ar fi foarte curios să conducă modelul de serie. În plus Directorul RenaultSport consideră că viitorul SUV va avea un impact la fel de mare ca şi Dacia Logan la vremea sa. Dar mai multe vedeţi în clip.

26.11.2009

Alain Prost, de patru ori campion mondial în Formula 1 şi dublu campion în Trophee Andros şi-a legat în această iarnă numele de Dacia, constructor care va debuta în prima sa competiţie pe zăpadă din istorie. Nu degeaba au ales acest turneu cei de la Dacia-Renault, ci pentru a se prezenta cu Dacia Duster, de asemenea primul SUV din istoria mărcii româneşti. Dacă vom analiza în profunzime vom constata că este un exerciţiu cam forţat, maşina de serie având prea puţine în comun cu prototipul de raliu, dar va conta desigur la capitalul de imagine. Alain Prost este însă cel mai în măsură să ne vorbească despre acest parteneriat, în interviul acordat cu ocazia prezentării oficiale şi făcut public de ofiţerii de presă ai acestei competiţii, din care vă prezentăm cele mai interesante răspunsuri

Alain de ce Dacia?

Este o nouă poveste, un proiect sportiv, dezvoltarea unui nou model şi un proces de marketing în care mă voi implica timp trei luni pentru a scoate în faţa marca Dacia. Este şi amuzant pentru că a surprins foarte mulţi oameni. Probabil acum patru sau cinci ani această colaborare nu s-ar fi materializat, dar vremurile s-au schimbat, atitudinile s-au schimbat. Este un proiect mutual benefic pentru că generează mult entuziasm, multă curiozitate şi multă simpatie. Pe scurt acest proiect reprezintă o combinaţie între provocarea sportivă şi cea de marketing.

Care este motivaţia Dacia?

Au trecut deja 4 sau 5 ani şi oamenii au devenit foarte familiarizaţi cu Logan-ul ca marcă înregistrată. Dar Dacia este marca, Logan modelul şi trebuie astfel să scoatem în evidenţă brandul şi celelalte automobile. Există o strategie pe termen lung şi acesta este doar primul pas.

Crezi că poţi câştiga în acest an Trophee Andros?

Proiectul este relativ nou, a fost demarat destul de târziu şi încă mai avem de lucru. Maşina are multe inovaţii mici, atât la şasiu cât şi la motor şi a fost gata de abia în această săptămână. Mai sunt mici finisaje care vor fi făcute pe parcursul primelor curse. Este exact strategia opusă rivalilor de la Skoda, care vor să adune maximul de puncte de la cursele de debut. Scopul este însă să fim competitivi şi să luptăm până la final pentru a câştiga titlul.

Cum vezi acest sezon?

Nivelul a crescut destul de mult şi piloţii de top sunt tot mai numeroşi. De obicei suntem cam aceeaşi care concurăm an de an, dar acumularea de experienţă pe maşini diferite duce la egalizare spre vârf. Cu o astfel de competiţie, devine tot mai greu să câştigi, să te impui ca favorit cert.

Care este în acest an favoritul în Trophee Andros?

Fără îndoială, Jean-Phiippe Dayraut (campionul en-titre). Poate şi Olivier Panis. Ei concurează pentru aceeaşi echipă şi va rămâne de văzut ce strategie vor avea. Noi venim cu o maşină nouă, suntem o echipă nouă, deci pornim ca outsideri.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.