Dacia Duster – Alain Prost vorbeşte despre noul model

Autor: Cosmin Iordache acum 11 ani Raliuri

UPDATE VIDEO – 30.11.2009

În noul material video, cei doi ne spun că modelul de competiţie
foloseşte cea mai nou tehnologie RenaultSport şi că au ambiţii mari
cu acest proiect. Alain Porst consideră că acest participare va
creşte nivelul de interes şi de curiozitate al publicului privind
modelul de serie şi chiar crede că modelul de serie va avea lucruri
în comun cu prototipul de competiţie şi că ar fi foarte curios să
conducă modelul de serie. În plus Directorul RenaultSport consideră
că viitorul SUV va avea un impact la fel de mare ca şi Dacia Logan
la vremea sa. Dar mai multe vedeţi în clip.

26.11.2009

Alain Prost, de patru ori campion mondial în Formula 1
şi dublu campion în Trophee Andros
şi-a legat în această
iarnă numele de Dacia, constructor care va debuta în prima sa
competiţie pe zăpadă din istorie. Nu degeaba au ales acest turneu
cei de la Dacia-Renault, ci pentru a se prezenta cu Dacia Duster,
de asemenea primul SUV din istoria mărcii româneşti. Dacă vom
analiza în profunzime vom constata că este un exerciţiu cam forţat,
maşina de serie având prea puţine în comun cu prototipul de raliu,
dar va conta desigur la capitalul de imagine. Alain Prost este însă
cel mai în măsură să ne vorbească despre acest parteneriat, în
interviul acordat cu ocazia prezentării oficiale şi făcut public de
ofiţerii de presă ai acestei competiţii, din care vă prezentăm cele
mai interesante răspunsuri

Alain de ce Dacia?

Este o nouă poveste, un proiect sportiv, dezvoltarea unui nou
model şi un proces de marketing în care mă voi implica timp trei
luni pentru a scoate în faţa marca Dacia. Este şi amuzant pentru că
a surprins foarte mulţi oameni. Probabil acum patru sau cinci ani
această colaborare nu s-ar fi materializat, dar vremurile s-au
schimbat, atitudinile s-au schimbat. Este un proiect mutual benefic
pentru că generează mult entuziasm, multă curiozitate şi multă
simpatie. Pe scurt acest proiect reprezintă o combinaţie între
provocarea sportivă şi cea de marketing.

Care este motivaţia Dacia?

Au trecut deja 4 sau 5 ani şi oamenii au devenit foarte
familiarizaţi cu Logan-ul ca marcă înregistrată. Dar Dacia este
marca, Logan modelul şi trebuie astfel să scoatem în evidenţă
brandul şi celelalte automobile. Există o strategie pe termen lung
şi acesta este doar primul pas.

Crezi că poţi câştiga în acest an Trophee
Andros?

Proiectul este relativ nou, a fost demarat destul de târziu şi
încă mai avem de lucru. Maşina are multe inovaţii mici, atât la
şasiu cât şi la motor şi a fost gata de abia în această săptămână.
Mai sunt mici finisaje care vor fi făcute pe parcursul primelor
curse. Este exact strategia opusă rivalilor de la Skoda, care vor
să adune maximul de puncte de la cursele de debut. Scopul este însă
să fim competitivi şi să luptăm până la final pentru a câştiga
titlul.

Cum vezi acest sezon?

Nivelul a crescut destul de mult şi piloţii de top sunt tot mai
numeroşi. De obicei suntem cam aceeaşi care concurăm an de an, dar
acumularea de experienţă pe maşini diferite duce la egalizare spre
vârf. Cu o astfel de competiţie, devine tot mai greu să câştigi, să
te impui ca favorit cert.

Care este în acest an favoritul în Trophee
Andros?

Fără îndoială, Jean-Phiippe Dayraut (campionul en-titre). Poate
şi Olivier Panis. Ei concurează pentru aceeaşi echipă şi va rămâne
de văzut ce strategie vor avea. Noi venim cu o maşină nouă, suntem
o echipă nouă, deci pornim ca outsideri.

Citește și...


Comentarii
Inchide