WRC cu tracțiune

Max Mosley vrea să "curețe" tot motorsportul și să-i imprime acestuia o puternică tendință ecologica, ceea ce în WRC s-ar traduce prin renunțarea la transmisia integrală.

WRC cu tracțiune WRC cu tracțiune
Pe 26 martie la consiliul mondial, soarta raliurilor va fi hotarâtă, trendul actual de ecologie urmând să se impună. Deși inițial producătorii au cazut de acord asupra standardului S2000 cu mici modificări, se pare că Max Mosley, președintele FIA, nu este de acord cu acest lucru și vrea să-și impuna părerea proprie. Iar acesta vede mașini mai puțin rapide, mai sigure, mai ieftine, mai dramatice, cu transmisie doar pe roțile față și cu motoare de 1600 sau 1800 cmc în cel mai bun caz supraalimentate.

Argumentul lui Mosley este acela că mașinile de serie au prea puține în comun cu versiunile de raliu, dorind prin acest mod să apropie cele două tipuri de mașini. De asemenea un accent mare se va pune și pe tehnologiile ecologiste, sperându-se că în acest fel drumul pentru mașinile de serie mai "curate" va fi mai puțin anevoios. O astfel de decizie va avea însă și efecte adverse, unii producători consacrați, precum Subaru anunțând că în eventualitatea impunerii tracțiunii se vor retrage din motorsport.  
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.