Am aflat şi noi în sfârşit că nu e un fals chinezesc

Autor: Alexandru Banu 15 dec. 2017 Știri auto
Am aflat şi noi în sfârşit că nu e un fals chinezesc

Ne-a sărit o siglă-n ochi mai rău decât bugetul alocat de dna. primar anul ăsta pe activităţi culturale înăuntru şi la aer. Dacă nu sunteţi la curent, vă curentăm noi: 150 mil. de euro pentru beculeţe de sărbători ( 2 x Crăciun + Paşte ), concerte în aer liber din banii comunităţii locale (adică bucureşteni) şi alte activităţi culturale. Chiar aşa sunt nişte zeci de milioane alocate: ALTE servicii în domeniul culturii. Ar putea fi şi fotbalul, până şi el e o cultură, nu? Se spune că este baletul muncitorilor.

Dar noi ne ocupăm de maşini, chiar dacă lumea ne trimite la colţ că nu dăm numai fiare cu 2.000 de cai. Ar trebui să ştim că toate cheltuielile astea sunt interconectate, la fel ca subiectele sociale. Dacă se duc 150 mil. de euro pe beculeţe, atunci nu vor mai fi pentru reparaţiile străzilor. Aşa vă faceţi maşina praf în gropi, ala plătiţi bani mai mulţi cu întreţinerea şi aşa ajungeţi să vă luaţi Logan în loc de BMW, pentru că oricum se strică. Este o interdependenţă între fenomene, aşa că e logic să avem ştirile cu maşini şi ştiri conexe. Din acest motiv dăm de toate.

Hai să ne întoarcem după această mică expunere. Nu de alta, dar am văzut ştirea de dimineaţă într-o altă publicaţie online şi ne-a răvăşit un pic. Sigla asta de Ferrari nu are nicio legătură cu producătorul de maşini. Vorbim însă tot despre o companie de lux, despre un Ferarri al sunetului, de data asta. Compania italienească este din Garda, Italia, şi produce amplificatoare, cabinete şi combo-uri. Pentru cine şi-a conectat măcar o dată-n viaţă un instrument electric la un amplificator, ştie despre ce vorbim. Face ce fac băieţii ăia de la Marshall, pe care îi vedeţi pe scene când mergeţi unii la Smiley, alţii la BUG Mafia şi la, desigur, Metallica.

Sculele Ferrari au preţuri care încep de le un pic peste 1.000 de euro şi ajung pe la 2.500 de euro. Preţuri foarte mari, produse foarte bune. Toate sunt cu lămpi.

Confuzia a plecat de la un post pe o reţea de socializare. Un fan Ferrari a raportat falsul când a văzut sigla, fără să cerceteze ce e cu ea. 

Autor Alexandru Banu 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide