Cel mai ieftin SUV nou-nouț care poate fi cumpărat azi în România

Autor: Marius Vișan 25 sept. 2021 Știri auto

Fie că vorbim despre marca autohtonă Dacia, fie de un brand străin, este clar că românii sunt îndrăgostiți de mașinile din categoria SUV.

Ne-am obișnuit să vedem Dacia Duster în toate topurile cu mașini accesibile, însă cel mai accesibil SUV, în acest moment, pe piața din România, nu este produs la Mioveni, ci în Coreea de Sud. El se numește SsangYong Tivoli. SsangYong Motor Company este cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud.

Cel mai ieftin SUV nou-nouț care poate fi cumpărat azi în România este produs în Coreea de Sud

În luna septembrie, prețul promoțional pentru acest model este de euro 13.990 de euro. După reducerea Rabla 2021 mașina poate fi cumpărată cu 12.475 de euro. Este vorba de versiunea cu motor turbo pe benzină 1.5 GDI care produce 163 CP și un cuplu motor de 280 Nm.

Mașina beneficiază de tracțiune față. Pentru această sumă clientul primește o transmisie manuală cu 6 trepte. Dacă dorește transmisie automată, clientul va trebui să scoată din buzunar încă 1.600 de euro.

SsangYong Tivoli este o mașină de oraș. Totuși, este disponibilă și cu tracțiune integrală. Aceasta costă, în plus, tot 1.600 de euro. Tivoli este o opțiune de luat în calcul. Poziția înaltă la volan înseamnă o vizibilitate bună. Garda la sol ridicată este bună de traversat niște drumuri cu hârtoape și gropi, chiar Și fără asfalt. N-o să stai cu frică că o va zgâria pe dedesubt.

 

Producătorul oferă și o garanție consistentă. Aceasta este formată dintr-o garanție de producător de 5 ani/100.000 km + 5 ani/150,000 km de garanție extinsă pentru motor, transmisie si sistem turbosuflantă.

SsangYong Tivoli se bate în categoria celor mai ieftine SUV-uri cu modele ca Dacia Duster, Renault Captur și Suzuki Vitara.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide