Chevrolet Camaro – NU e muscle-car?

Autor: Oraan Mărculescu 24 mart. 2008 Știri auto
Chevrolet Camaro – NU e muscle-car?

General Motors se îndreaptă cu paşi mari către titulatura de producător partizan al ecologiei, inovaţiile tehnice prezentate recent pe conceptul Chevrolet Volt urmând a fi regăsite, în curând, pe modelele de serie.

Dar Chevrolet are, încă, o puternică reputaţie şi în domeniul sportivelor, nume precum Corvette sau Camaro ducând, inevitabil, în zona hergheliilor de cai putere însetaţi de multă benzină. Mai ales în ce priveşte viitorul Chevrolet Camaro, care deja beneficiază de o campanie puternică de marketing (a fost vedetă în filmul "Transformers"), problemele se pun la modul sensibil.

Recent, preşedintele Bob Lutz a dat de înţeles că Chevrolet Camaro ar putea fi echipat cu un motor turbo în patru cilindri – ceea ce ar însemna un sacrilegiu pentru fanii Camaro, obişnuiţi cu motoare V8 şi burn-out la semafoare. Iată că recent, Marc LeNeve, directorul de vânzări al GM North America, a declarat că Chevrolet Camaro nu va fi poziţionat ca un "muscle car", în sensul clasic al cuvântului: "principalele sale argumente vor fi economia de combustibil, designul şi motorizările V6".

El şi-a argumentat declaraţia prin rezultate ale sondajelor interne, care relevă faptul că economia de combustibil şi poluarea redusă sunt acum pe locul trei în preferinţele clienţilor Chevrolet, faţă de locul 8 acum doi ani. De asemenea, Camaro este foarte probabil să funcţioneze în viitorul apropiat cu bioetanol, existând şi planuri pentru echiparea cu tehnologia hibridă sau chiar fuel-cell, pe bază de hidrogen.

Faţă de concurenţii clasici, Ford Mustang sau Dodge Challenger, accentul pe "fuel efficiency" s-ar putea să fie un argument important în vânzări, deşi mulţi partizani ai fenomenului "muscle car" şi-au arătat dezaprobarea.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide