După ce a reinventat Seria 7, Chris Bangle reinventează maşina cu totul (galerie foto)

Autor: Alexandru Banu 30 nov. 2017 Știri auto
 
După Salonul Auto de la Frankfurt, Chris Bangle a reintrat puternic în piaţă. Are o companie proprie care proiectează maşini şi propune proiecte îndrăzneţe. Acum două luni s-a luat de industria auto că nu mai are … testicole! I-a acuzat pe designeri că nu au curaj să încerce lumea cu degetul, că vând aceeaşi poveste reambalată şi că noi am ajuns forţaţi să cumpărăm aceeaşi Mărie cu altă pălărie pentru că nu avem de ales. Acum, Bangle, creatorul Bangle Butt-ului de pe Seria 7 (E65), vine cu un concept pe măsura traficului din China. Se numeşte REDS şi e o maşină albă cu portocaliu. Poate că ăsta e tupeul de care au nevoie şi designerii. Să iasă din certitudini şi din aşteptări.
 
Numele REDS vine însă de la Redspace, o companie chinezească. Are numai 3.2 metri lungime şi este un prototip aşa-zis mai mare pe afară decât pe dinăuntru. Bangle crede că e soluţia de lux şi confort într-o lume din ce în ce mai mică. Logic ar trebui să fie la un nivel de spaţiu şi confort peste Smart, dar cu dimensiuni sub cele ale maşinuţei Mercedes – care până acum e imposibil de plagiat din aceste puncte de vedere.
 
Chris Bangle are în spate o filosofie chinezească. Se spune că în viaţă ai 4 spaţii în care trăieşti   – casa, biroul de la job, spaţiul în catre socializezi (ex: restaurantul) şi spaţiul tău. REDS ar trebui să vină perfect în acest spaţiu de întâlnire cu sinele. 
 
Maşina lui Bangle are 4 locuri şi un al cincelea când e staţionată (probabil că e ca un scaun de picnic). Scaunele pot fi orientate faţă-n faţă în caz că vrei să ai în maşină cele 3 spaţii vitale – casă – job – socializare.
 
REDS o să fie o maşină cu dotări pe care le au toţi producătorii de azi pe modelele moderne, inclusiv display-ul multimedia care azi a devenit un asistent personal.
 
Deşi maşina e foarte mică, echipa de proiect a lui Bangle spune că în spatele scaunelor 3 şi 4 încape un cărucior pliabil pentru copii şi chiar un troler mare.
 
Bangle nu a vorbit nimănui despre motorizări. Sigur vor exista variante hibride şi full electrice. Pentru un om care a proiectat maşini cu sute de cai putere aşa cum a făcut la BMW, un lucru e sigur, zice el: va accelera puternic. De aici tragem concluzia că principala sursăd e alimentare pentru REDS va fi o baterie care va furniza energie unui motor electric. Aşteptăm să vedem dacă producătorii vor găsi piaţă pentru maşina asta care nu mai seamănă cu nimic din ceea ce ştim azi în circulaţie. 
 
Autor Alexandru Banu
 
Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide