Fata care ne pune cu tuning-ul pe labe. Ştie arta asta de rupe! [GALERIE FOTO]

Autor: Alexandru Banu acum 4 ani Știri

 

 

Georgiana, când te-ai apucat de modificări, ce modificări i-ai făcut şi cât ţi-au luat ca timp?

Pasiunea pentru maşini şi motoare o am de mic copil, moştenită de la tatăl meu. Lucram amândoi la maşini înnebuniţi de modificări şi de reparaţii. În liceu am avut diverse proiecte complexe despre motoarele cu ardere internă şi de acolo mi-am promis să încep să studiez mai mult principiul lor de funcţionare şi să aflu tot ce se poate despre ele cât şi indelplinirea unei dorinţe foarte mari de a începe un proiect pe o maşină care să îmi placă şi care să mă atragă. M-am îndrăgostit de un Opel Corsa C turbodiesel din 2004 şi mi-am promis să îl fac să semene personalităţii mele şi caracterului meu. Am început modificările din anul 2014 şi până în prezent tot modific. 

Nu poţi spune niciodată că ai terminat de modificat maşina pentru că mereu vei avea de lucru la ea. Am început cu exteriorul maşinii: folia neagră pe geamuri:)) urmând să îi schimb faruril , triplele din roşii în negre, au fost diverse body kituri până am ajuns la ce am în prezent: prelungirea faţă Irmscher şi prelungirea spate Reiger, praguri Irmscher, evacuare Reiger cu traseu full inox din turbină, renunţare la catalizator şi tobă intermediară, am schimbat vopseaua stock cu una custom albastră cu perlă mov ,am montat  eleronul, montat proiectoare, grilă faţă centrală Irmscher, prelungirea capotei (badboy din fibră), la interior am achiziţionat scaunele sport de la Sparco R100 Sky, la partea de sunet: player Pioneer 2 din FH-X775BT, am schimbat multe elemente la interior ce ţin de detalii, la motor este făcut un soft cu ajutorul căruia am primit mai mulţi cai putere dar şi mai mult cuplu, am schimbat volanta kitului de ambreiaj, timoneria.

La începutul anului 2015 mi-am cumpărat jantele la care am visat ceva timp, modelul XXR 553 Chromium Black pe 16″, et.20.8J şi cu ajutorul unor anvelope Nankang de 165-45 am reuşit să le fac strech şi bineînţeles un fitment frumos. Cu ajutorul lui Florin Tutu de la Expert Wheels am reuşit să obţin cea mai superbă culoare custom pentru jante. Am pus şi suspensii reglabile sport Ta-technix, urmând ca în  vara anului 2016 echipa de la AFS(Air Force Suspension) să îmi monteze un kit de airride deosebit şi personalizat pentru Sparc (cum îl alint eu). În prezent încă am planuri ce aştept să le pun în aplicare.

 

Unde ai făcut-o, câţi oameni au lucrat la ea?

Au fost diverse locuri în care s-a lucrat la ea, dar în principal  la Iaşi şi Bucureşti. La Iaşi echipa de la service-ul auto Tyre expert care a lucrat la Sparc şi m-a ajutat de nenumărate ori cu jantele, anvelopele, diverse probleme la motor. La Zen Garage am făcut tot traseul evacuării din turbină, iar la Complete Chip, Dragoş Stăcescu a făcut un soft personalizat minunat pentru Sparc. În Bucureşti echipele  cărora la mulţumesc enorm pentru ajutor sunt echipa de la Expert Wheels, echipa de la AFS (Air Force Suspension-Răzvan Balaş, Triscau Remus) împreună cu Mihai Diaconu şi echipa de la service-ul Bertone Garage. La partea de vopsitorie, având o culoare mai pretenţioasă, m-a ajutat de foarte multe ori un om minunat, Adrian Nicolae.

Ai avut vreo problemă tehnică în timpul modificărilor?

Abraham Lincoln spunea: „Succesul înseamnă să mergi din eşec în eşec fără să-ţi pierzi entuziasmul”. Normal că am întâmpinat o groază de probleme tehnice. Când îţi modifici maşina, inevitabil te loveşti de diverse piedici, probleme ce apar subit, dar dacă lucrezi cu echipe profesioniste, orice problemă se poate remedia repede şi uşor. Din fiecare greşeală, eşec, înveţi foarte multe lucruri, mai ales în domeniul acesta.

E ceva ce ţi-ai fi dorit să-i faci în plus şi nu ai reuşit?

Mi-aş fi dorit să modific mai multe la partea de motor… altă turbină, alt intercooler, injectoare, poate alt motor în viitor, poate un upgrade şi la partea audio. Dar consider că am timp să mă ocup mai mult şi de motor în viitorul apropiat!

E prima maşină pe care o modifici sau ai mai modificat altele în prealabil? dacă da, ce? 

Da. Este prima mea maşină, prima „dragoste” să zic aşa. Şi vor urmă şi alte proiecte în viitor. Unul din visele mele mari  este să mă apuc de o Toyota Supra.

CORSA SPARC (GALERIE FOTO)

Cât costă maşina asta acum – preţul intial model stoc + modificări?

Modelul meu de Corsa C valorează acum cam 2.500 de euro, preţul achiziţiei în anul 2006 fiind de 4.500 de euro. Cred că toate modificările trec liniştit pragul de 5000 de euro, numai kitul de suspensie fiind 2.000 de euro şi jantele 1.000 euro plus restul modificărilor. E o pasiune costisitoare dacă vrei calitate şi unicitate.

Mai sunt în Bucureşti maşini ca ale tale sau poate chiar mai tari?

Când m-am apucat de această Corsa mi-am dorit să o modific în aşa fel încât să fie unică şi specială. Corsa fix ca a mea clar nu mai există, sunt câteva  în România făcute foarte frumos dar cum se zice, „fiecare mamă îşi lăuda odraslă” şi  consider că Sparc are  „personalitate”. 

 

 

 

 

                                                



Comentarii
Inchide