Fiat – fuziune între mărci

Autor: Cosmin Iordache 22 ian. 2010 Știri auto
Fiat – fuziune între mărci

Fiat are de gând
să creeze un nou brand grup pentru modelele sale sportive
Alfa Romeo , Maserati şi Abarth
. Nu se specifică cum se va
numi noua grupare de mărci, dar cei de la
autonews.com
spun că a fost desemnată deja persoana care le va
conduce, este vorba de Harald J. Wester, actualul CEO Maserati şi
Abarth. CE0-ul Alfa, italianul Sergio Cravero, va fi realocat pe o
altă poziţie în cadrul grupului Fiat, cel mai probabil.

Motivul din
spatele acestei fuziuni va fi desigur eficienţa şi asigurarea unei
linii de modele cât mai completă. Principala marcă vizată
este Alfa Romeo, care, constant, a pierdut anual între 200 şi 400
milioane de euro în ultima decadă
. Italienii se gândesc
astfel tot mai serios să stopeze investiţiile în Alfa, urmând ca
după lansarea lui Giulietta, marca să râmână doar cu două modele
proaspete, Mi.To şi
Giulietta, planurile pentru înlocuitorul lui 166 fiind abandonate.
Sinergia cu Maserati şi Abarth ar construi astfel un brand mai
complet , care acoperă un segment mult mai variat, decât acoperă
cele trei în prezent. Probabil în termeni de imagine ar suferi
alianţa formată din trei branduri legendare.

A doua perspectivă pentru Alfa ar fi folosirea platformelor de
la Chrysler pentru două modele mai mari, ceea ce ar presupune ca
noile Alfa să fie produse în America. Planul complet pentru
viitorul Alfa se va comunica în luna Aprilie şi va viza următorii
patru ani.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide