General Motors renunţă la Oscar

Autor: Oraan Mărculescu 22 aug. 2008 Știri auto
General Motors renunţă la Oscar

13,5 milioane de dolari a plătit GM pentru publicitate doar la ultima ediţie a Oscarurilor, cu un total de 110 milioane în ultimii 11 ani, potrivit TNS Media Intelligence. Cu toate că ceremonia este unul din cele mai mari evenimente televizate, General Motors a considerat pur şi simplu că nu merită banii investiţi, atât în spaţii de publicitate cât şi în furnizarea de maşini pentru transportul celebrităţilor.

"Este un eveniment importat, dar pur şi simplu nu mai coincide cu planurile noastre. În condiţiile bugetelor tot mai strânse şi a concurenţei mai acerbe, am hotărât să concentrăm banii de publicitate în activităţi care vor avea un impact mai mare asupra clienţilor", a declarat purtătorul de cuvânt GM. Altfel spus, producătorul american renunţă la publicitatea pe televizor şi se îndreaptă spre aceea din internet, unde consideră că işi pot concentra mesajul mai eficient.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide