Hyundai Genesis V8 Sedan

Autor: Oraan Mărculescu acum 11 ani Știri

Evident, vorbim despre un preţ al versiunii de bază, dar care la rândul ei nu este deloc submotorizată sau cheală. În condiţiile în care noul model se va bate cu modele precum BMW Seria 5 sau Lexus GS incepi şi te intrebi cum de se obţine un preţ atât de mic, de aproximativ 20.000 de euro. În primul rând preţurile de peste ocean sunt mai mici, în al doilea rând la Hyundai nu se plăteşte sigla de pe capotă, cel puţin momentan şi în al treilea rând putem regăsi unele elemente comune cu modelele mai ieftine din gama Hyundai, cum ar fi de pilda gurile de aer centrale preluate direct de la banalul Accent. Dar acest lucru este des întâlnit în epoca platformelor comune, acolo unde blocul de semnalizare de la Porsche Cayenne se regăseşte pe mult mai banalul şi mai ieftinul Golf.

hyundai genesisDar să revenim la noul Hyundai Genesis V8 Sedan care în America va fi lansat cu o noua mască faţă, preluată direct pesemne de pe fruntea unui klingonian. Vă lăsăm pe dumneavostră să hotărâţi dacă aceasta este o alegere mai inspirată decât grila de aerisire regăsită pe versiunea asiatică, prezentată aici, însă trebuie să reamintim că motorizările regăsite pe versiunea americană vor fi reprezentate de două V6-uri de 3,3 şi 3,8 litri ce dezvoltă 268, respectiv 290 CP. Să nu uitâm că acei 268 CP sunt disponibili pe versiunea de bază de 20.000 de euro, ceea ce reprezintă un lucru cel puţin impresionant. Vârful de gamă va fi reprezentat de primul V8 Hyundai, un 4,6 litri de 368 CP, cuplat, precum celelalte două propulsoare la o cutie de viteze ZF automată cu şase rapoarte.

Şi cum în condiţiile unui spaţiu interior superior concurenţei Hyundai se laudă şi cu o rigiditate superioară a caroseriei, va fi foarte interesant de urmărit modul în care vor evolua vânzările noului model. Ar fi fost însă şi mai interesant dacă s-ar fi importat şi în Europa.



Comentarii
Inchide