Lansare importantă pentru americani, în Germania (galerie foto)

Autor: Alexandru Banu 21 feb. 2018 Știri auto

Ford a dezvăluit astăzi noul SUV Ford Edge dedicat clienţilor europeni. Este cel mai avansat SUV din punct de vedere tehnologic din istoria companiei.

„Clienţii europeni migrează către SUV-uri în număr din ce în ce mai mare, iar gama noastră de modele se pliază perfect pe dorinţele acestora. Cu noile tehnologii care-i ajută pe clienţi să facă faţă în traficul aglomerat şi să ruleze în confort absolut cu ajutorul rafinatului şi eficientului motor diesel EcoBlue de 2.0 litri şi al transmisiei automate cu opt trepte, noul Edge este cel mai convingător SUV Ford din istorie”, spune Roelant de Waard, vicepreşedinte Marketing, Vânzări şi Service în cadrul Ford Europa.

Noul Ford Edge introduce în Europa trei noi tehnologii Ford de asistenţă a şoferului: sistemul de frânare post-coliziune, asistenţa suplimentară în coloana de direcţie la evitarea obstacolelor – îi ajută pe şoferi să vireze pe lângă vehiculele oprite sau care rulează cu viteză redusă pentru a evita coliziunile, tempomatul adaptiv cu oprire-pornire şi fixare pe centrul benzii de rulare ajută vehiculul să păstreze o distanţă de siguranţă faţă de maşinile din faţă şi reduce stresul în timpul drumurilor lungi în trafic uşor păstrând vehiculul pe centrul benzii de rulare.

Suplimentar, tehnologiile de asistenţă a şoferului care folosesc camere, radare şi senzori ultrasonici pentru a reduce efortul şoferilor includ Farurile adaptive (Adaptive Front Lighting System), Sistemul de monitorizare şi avertizare pentru unghiul mort (Blind Spot Information System), Faza lungă non-intruzivă pentru ceilalţi participanţi la trafic (Glare-Free Highbeam), Limitatorul inteligent de viteză (Intelligent Speed Limiter), Sistemul de avertizare la părăsirea benzii (Lane Keeping Alert), Sistemul de asistenţă pre-coliziune cu depistare a pietonilor (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection) şi Sistemul de recunoaştere a indicatoarelor rutiere (Traffic Sign Recognition).

Şofatul şi manevrele de parcare din oraşe sunt simplificate şi mult mai confortabile cu ajutorul unor pachete tehnologice precum Sistemul de alertă la intersecţia cu traficul perpendicular (Cross Traffic Alert), Direcţia adaptivă Ford (Ford Adaptive Steering), Sistemul de asistenţă activă la parcare cu parcare perpendiculară (Active Park Assist with Perpendicular Parking), Asistentul de parcare laterală (Side Parking Aid) şi Sistemul de asistenţă la ieşirea din parcare (Park Out Assist).

Noul motor diesel Bi-Turbo Ford EcoBlue de 2.0 litri oferă puterea, cuplul şi performanţele dinamice ale unui motor cu capacitate cilindrică superioară în condiţiile unui consum şi unor emisii de CO2 proprii unui motor de capacitate cilindrică redusă. Noutatea absolută introdusă pe motorul diesel EcoBlue este sistemul avansat bi-turbo, noua configuraţie a motorului păstrând tehnologia avansată de injecţie şi arhitectura EcoBlue – care garantează frecări reduse între părţile componente – pentru a se ridica la standardele Euro 6. Noul motorul diesel Bi-Turbo Ford EcoBlue de 2.0 litri şi 238 CP este combinat cu sistemul de tracţiune integrală Ford Intelligent All Wheel Drive şi oferă cuplu la turaţii joase, dar şi zgomot mecanic şi vibraţii reduse, propunând în acelaşi timp performanţe lineare şi fluide la accelerare, scopul final fiind o experienţă de şofat mult mai confortabilă.

O turbină mică de presiune ridicată şi una de dimensiuni mari de presiune scăzută lucrează în serie la turaţii joase pentru a oferi un răspuns îmbunătăţit şi cuplu ridicat. La turaţii mari, turbina de capacitate mare lucrează singură pentru a oferi resursele necesare atingerii vârfului de putere. Galeriile turbo şi cele de evacuare au fost îmbunătăţite şi conţin constructiv cu aproximativ 30% mai mult nichel pentru o rezistentă optimizată la temperaturile de până la 860 de grade Celsius generate de sistemul bi-turbo. Turbinele sunt răcite cu apă.

Echipat standard cu sistemul Auto Start-Stop, motorul Ford EcoBlue de 2.0 litri este oferit de asemenea pe noul Ford Edge în versiunea cu 190 CP în combinaţie cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte şi cu sistemul de tracţiune integrală Intelligent All Wheel Drive. Noua transmisie Ford cu opt rapoarte a fost concepută pentru a optimiza suplimentar consumul de carburant şi pentru a oferi performanţe imediate prin schimburi de trepte rapide şi fluide.

Noul Edge ST-Line prezintă elemente de design exterioare şi interioare îndrăzneţe care includ:  Inserţii de culoarea caroseriei în zona inferioară a portierelor, pe aripi şi în zona laterală a maşinii, dar şi o grilă frontală superioară a cărei ramă este acoperită într-o nuanţă specială unică neagră. Jante premium din aluminiu: standard de 20 de inch, opţional de 21 de inch. Ţevi duble de evacuare cu terminaţii cromate. Piele perforată Miko®-Dinamica pe scaunele care oferă 10 reglaje electrice. Volan şi schimbător de viteze îmbrăcate în piele perforată, cusături roşii pe levierele cutiilor de viteze manuale. Pedale din aluminiu, plafon tapiţat în culoarea neagră şi covoraşe premium din velur.

Suspensiile cu setări sport îmbunătăţesc şi mai mult experienţa dinamică a noului Edge ST-Line, dublată de tehnologia Ford Adaptive Steering. Aceasta optimizează răspunsul direcţiei şi transformă Edge într-o maşină mai uşor de manevrat prin faptul că modifică în mod constant raportul mediu de bracare în funcţie de viteza de rulare şi prin clapetele montate pe volan în cazul transmisiei automate quick shift cu opt rapoarte.

Interior conectat şi confortabil. Un panou de încărcare wireless disponibil opţional şi ascuns în compartimentul frontal de pe consola centrală oferă acum încărcare fără cablu pentru aparatele compatibile, iar sistemul de comunicaţie şi infotainment Ford SYNC 3 – compatibil gratuit cu Apple CarPlay şi Android Auto. Tehnologiile suplimentare legate de confort includ un plafon panoramic pe întreaga lungime a acoperişului, scaune frontale încălzite şi aerisite, scaune posterioare încălzite şi volan încălzit.

Noul Edge le va fi oferit clienţilor europeni, pe lângă varianta sportivă ST-Line, în versiunea premium Vignale, în cea stilată Titanium sau în bogata echipare Trend. Îmbunătăţirile vizuale prezente pe toate echipările includ o grilă frontală mai lată care oferă finisaje unice în funcţie de versiune şi o zonă frontală împrospătată care construieşte o imagine atletică şi modernă. Farurile şi stopurile LED standard pot fi completate de luminile de zi LED specifice. Capota redesenată impune o postură aşezată şi agresivă.

Sursă Ford România

 

 

 

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide