Laudele pe Facebook au curs de la minunat la suprem (galerie foto)

Autor: Alexandru Banu acum 3 ani Știri

Pentru români. Pentru români e cel mai important. Chiar dacă de ieri dimineaţă până în acest moment au mai apărut şi noul Nissan 370Z, şi Smart Vision Concept, şi altele, Duster şi Bentley au fost ştiri prioritare. Oricum, toate se lansează la Salonul Auto de la Frankfurt. Deci care e treaba cu acest Bentley?

Este noul Continental GT, ceva inefabil la prima vedere. Stai, te uiţi şi, într-adevăr, te minunezi. Dacă vezi vreo muchie aiurea, vreun unghi greşit, vreun element nepotrivit, înseamnă că eşti genul care vede microbi pe pereţi.

Este acelaşi GT perfect, dar triplurafinat dacă putem spune aşa. Tehnic, maşina are un ampatament cu 13.5 cm mai mare, asta înseamnă loc semnificativ mai mare pentru pasageri. Unde mai pui că pentru cei din spate, 1 cm în plus chiar contează. Maşina este compusă pe platforma MSB a trustlui VAG (Volkswgen, Audi, Porsche şamd), folosit şi la Panamera.

Înăuntru, Bentley Continental GT 2018 are lemn, piele şi aluminiu. Producătorii spun că au folosit câte 10 mp de lemn la fiecare interior. Inserţia finisajelor din lemn în toată maşina se face manual şi durează 9 ore. Totodată, Bentley a pus şi inserţii din bronz în jurul anumitor butoane. Numai textura aia a pielii – cu diamante – a luat 8 luni până s-au definitivat modelul şi felul în care va fi croită.

Pentru cei care vor muzică la nivel de ateneu, Benley are un sistem audio Bang & Olufsen de 2.200 de Watti, cu 18 difuzoare Naim. Probabil ceva similar sistemului de pe Audi A8.

Cel mai spectaculos element al noului Continental este display-ul escamotabil, care se dă peste cap şi apare din bord.

Motorul este W12-le de 6 litri cu 630 de cai şi 900Nm. Maşina atinge suta în 3.6 secunde cu launch control. Cutia de viteze este automată cu dubluambreiaj şi 8 trepte.

Pentru stabilitate mai bună – zice Bentley – sistemul 4×4 permanent nu mai trimite cuplul 40:60 faţă-spate, ci îl ajustează permanent. GT-ul are acum şi sistemul Dynamic Ride de pe Audi, care foloseşte nişte actuatori electronici pe barele antiruliu de pe fiecare punte pentru a reduce ruliul.

Frânele au crescut şi ele cu 1 inch, la 16.5 inci, discul. După prezentarea oficială de la Frankfurt, Bentley va da şi preţurile care pot creşte în funcţie de combinaţiile de materiale şi de culori pe care producătorul le are în catalog (17 culori pentru caroserie, 15 modele de mochete, 12 finisaje din lemn şi 15 alegeri de piele).

BENTLEY CONTINENTAL GT 2018 (GALERIE FOTO)

 

 



Comentarii
Inchide