Mercedes, Volvo şi Alfa printre “looseri”

Autor: Alexandru Banu acum 4 ani Știri

Am mai discutat despre premiile Car of the Year care sunt un fel de Eurovision, că tot a fost ieri şi noi habar nu avem cine ne reprezintă. Oricum, au o doză de importanţă pentru că finalistele şi maşina anului sunt votate de către 58 de jurnalişti sau reprezentanţi ai publicaţiilor care au testat aceste maşini. Important e să se vîndă deja şi să existe reacţii ale clienţilor până în momentul acordării premiului. Procesul de votare e un pic mai complicat şi rezultatul contează cel ami mult. România a avut şi ea un memnbru în juriu, însă asta se întâmpla mai demult. Acum, cele mai importante pieţe europene au cei mai mulţi membri, cum sunt Germania, Anglia, Spania, Italia sau Franţa. Anula acesta, fix azi, cu o zi înainte de deschiderea Salonului Auto de la Geneva pentru presă, s-a acordat premiul Maşina Anului. Şi câştigător e Peugeot 3008, care a fost în finală cu Alfa Romeo Giulia, Citroen C3, Mercedes Clasa E, Nissan Micra, Toyota C-HR şi Volvo S90 / V90. Premile COTY (Car of the Year s-au dat prima oară în 1964, Rover 2000). În 2016, a câştigat Opel Astra. 

ROVER 2000

PEUGEOT 3008 2017



Comentarii
Inchide