O marcă de 24 de karate pentru cel mai şmecher om dintotdeauna

Autor: Alexandru Banu acum 3 ani Știri
Gata cu glumele că „ne luăm” bătaie. Unicul Chuck, cel care împinge pământul când face flotări, este de azi imaginea unui brand care – cine ştie? – poate e mai valoros cu diviza de utilitare decât cu cea de maşini mici. Fiat Professional va fi promovată planetar (că tot vorbim de un erou) de către Chuck Norris, actorul american pe care nimeni nu-l face şi nu l-a făcut vreodată. El are 6.5 mil. de fani pe Facebook, un capital de imagine onest, nu excelent, comparativ cu vedetele din 2017. Contează însă segmentul de adresabilitate în ambele direcţii, iar Fiat pare că a făcut un deal bun ca de la Chuck Norris la Fiat utilitar. Fiat are în momentul ăsta 3 tipuri comerciale, Ducato (furgonetă şi transport persoane), Doblo (cargo şi combi pentru familie) şi Fiorino. 
 


Comentarii
Inchide