Opel Insignia – Numărul 1 în Europa

Autor: Dan Vache 11 mai 2009 Știri auto
Opel Insignia – Numărul 1 în Europa

În vremurile tulburi în care Opel are probleme financiare iar Fiat abia aşteptă să obţină controlul asupra constructorului german, iată că vin şi veşti bune pentru acesta. Opel Insignia este cel mai bine vândut model din clasa medie pe începutul acestui an. Pentru a face faţă comenzilor, peste 100.000 în avans în momentul de faţă, Opel angajează şi schimbul trei la fabrica de asamblare.

Şi Opel mai are parte de o veste bună: majoritatea modelelor Insignia comercializate sunt cu versiuni de echipare destul de bogate, ceea ce se traduce prin şi mai mulţi bani încasaţi. Astfel, în Germania 56% din modele vin dotate cu faruri adaptive, 80% cu sistem de navigaţie, 50% cu scaune ergonomice, 40% cu jante de 18, 16% cu jante de 19 şi 7% cu 20 de inch.

ÎN ROMÂNIA

Deşi lansată în a doua parte a primului trimestru din 2009 şi în pofida contextului economic precar, Opel Insignia s-a vândut deja în peste 120 exemplare în România. Tendinţa înregistrată în piaţa europeană, de creştere a vânzărilor versus concurenţă, a fost înregistrată şi în România, Opel Insignia înregistrând în clasa sa o pondere de 7% în martie, versus 5,9% în februarie.

Pe lângă succesul modelului Opel Insignia, la creşterea vânzărilor Opel (25,1% versus februarie), a contribuit şi programul de casare. În cadrul acestui program, cel mai bine vândut model a fost Astra Classic, acesta ocupând o pondere de 70% din modelele Opel vândute.
 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide