Rexona şi CLEAR activează consumatorii în magazine prin Augmented Reality

Autor: Adrian Mihălţianu 31 aug. 2012 Știri auto

Prin intermediul tehnologiei de Augmented Reality, aplicaţia le-a dezvălut celor prezenţi în magazine un univers paralel, o experienţă deosebită, chiar în timp ce se află la cumpăraturi. Cum a funcţionat? O cameră a captat imaginea persoanei care se aşeză pe zona special marcată pe podea, redând-o live pe ecranul amplasat în standul de prezentare. Cele două fete de pe grila de start faceau aparitia pe ecran, pregătind vizitatorii de cursă şi anunţand campania promoţională susţinută de Rexona si CLEAR . Achiziţia de produse din gamelee pentru bărbaţi a adus o serie de premii printre care seturi de anvelope, tricouri şi şansa de a deveni pentru o zi pilot de curse ( Carrefour) sau de a vedea live cursa de la Monza din Italia ( Real) sau cea de la Spa Francorchamp din Belgia ( Cora)

Acţiunea a facut parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului încheiat între cele două mărci de îngrijire personală din portofoliul Unilever, Rexona, CLEAR şi Lotus F1™ Team. Pasiunea, excelenţa, eficienţa şi atingerea celui mai înalt nivel de performanţă sunt valorile comune ale brandurilor Rexona şi CLEAR şi ale Echipei Lotus F1™.

Avand o formulă unică, bazată pe molecule de protecţie ce se activează în mai puţin de două secunde de la creşterea nivelului de adrenalină, Rexona Men oferă protecţie de top pana la 48 h!

CLEAR Men cu ProNutrium 10 combină beneficiile agenţilor anti-mătreaţă ZnPTO şi Climbazole cu pro-vitamine, minerale şi agenţi de hidratare. Formula rezultată hrăneşte pielea capului în profunzime (stratum corneum), elimină mătreaţa vizibilă prin utilizare regulată şi ajută la creşterea rezistenţei naturale a pielii capului împotriva mătreţii şi a problemelor asociate acesteia.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide