Romanian Extreme Adventure, Buzău 2009 – înaintea startului

Autor: Dan Vache 19 iun. 2009 Știri auto
Romanian Extreme Adventure, Buzău 2009 – înaintea startului

VEZI TOATE ARTICOLELE ROMANIAN EXTREME ADVENTURE BUZĂU 2009

Startul ediţiei din 2009 a celui mai lung eveniment de off-road extrem din Europa, Romanian Extreme Adventure, se va da în Piaţa Dacia din Buzău, pe 27 iunie, ora 14.45. Până atunci, concurenţii mai lucrează la ultimele setări ale celor 130 de vehicule înscrise în competiţie şi împărţite în trei categorii: auto, moto şi ATV.

Clasele şi categoriile de la Romanian Extreme Adventure

Categoria Auto

  • Clasa Extrem (23 de echipaje înscrise)

La această clasă, interesul va fi aţintit asupra lui Gabi Nicolae, un obişnuit al competiţiilor mai lungi de patru zile, având în vedere că a concurat în rally-raid şi s-a pregătit pentru Dakar. Dar şi asupra echipajului Costel Căşuneanu – Ioana Nistor, acesta fiind pentru moment singurul echipaj mixt înscris la cea mai dură clasă a categoriei auto.

  • Clasa Open (24 de echipaje înscrise)

Având un traseu ceva mai uşor decât al celor de la Extrem, această clasă este preferată, în general, de mai mulţi concurenţi, mai ales în situaţia Romanian Extreme Adventure, când se concurează şase zile.

Categoria Moto

  • Clasa Extrem (17 concurenţi înscrişi)

Cei mai buni piloţi de enduro şi rally-raid din România vor face un adevărat show la Trialul Romanian Extreme Adventure (Mărăcineni, Buzău, 27 iunie, ora 15.00), acesta fiind singurul eveniment la care ei se întâlnesc. Iată câteva nume care vor dovedi că România are cu ce se mândri la capitolul acesta:

– Emanuel Gyenes (cel mai bine clasat pilot român în Raliul Dakar, primul pilot român care a câştigat o probă specială din Campionatul Mondial de Rally-Raid, dublu câştigător al Red Bull Romaniacs, dublu campion naţional de enduro şi de endurocros)
– Marcel Butuza (cel mai bine clasat pilot român la finalul unui sezon din Campionatul Mondial de Rally-Raid, locul 8 în sezonul 2007)
– Tara Ioan (track manager şi unul dintre oamenii de bază când vine vorba de realizarea traseului de la Red Bull Romaniacs, cel mai dificil raliu hard-enduro al lumii)
– Alexandru Gârbacea (cel mai tânăr pilot român care a terminat o etapă a Campionatului Mondial de Rally-Raid, câştigător al Red Bull 1000 Trails)
– Romeo Duicu (primul român care a terminat Dakarul în configuraţia America de Sud)
– Laszlo Olah (dublu câştigător al Red Bull Romaniacs, dublu campion naţional de enduro)

Şi, pentru că Mani Gyenes şi Alex Gârbacea vor concura la Red Bull Romaniacs în august şi vor fi nevoiţi să se menajeze totuşi, nu este exclus să îl vedem pe podiumul Romanian Extreme Adventure pe Marton Szilveszter. Puştiul teribil al enduroului românesc (va împlini 18 ani pe 31 iulie) a câştigat ediţia trecută a Romanian Extreme Adventure (sezonul trecut s-a concurat pe echipe, acum se concureză individual).

  • Clasa Old Boys (9 concurenţi înscrişi)

La această categorie participă piloţii care au peste 40 de ani şi care, nemaiavând o activitate competiţională intensă, nu mai pot ţine ritmul cu cei de la clasa Extrem.

  • Clasa Open (38 de concurenţi înscrişi)

Andreea Goga, singura femeie-pilot de la Romanian Extreme Adventure, şi familia Teodorescu, formată din tată şi fiu (cel mic are 10 ani şi este cel mai tânăr concurent), vor anima această clasă. Totuşi, unele dintre cele mai urmărite evoluţii de la Open vor fi cele ale lui Dani Oţil şi Cristian Nagy, membrii echipei Tiptil. Pentru cei doi, acesta va fi cel mai bun antrenament în vederea participării, în august, la Red Bull Romaniacs.

Categoria ATV

  • Clasa Extrem (13 concurenţi înscrişi)
  • Clasa Open (6 concurenţi înscrişi)

Răzvan Irimescu a început să îşi facă deja un nume în rally-raidul mondial şi, după ce a fost pe punctul de a termina pe podium la Dakar Series Central Europe Rally, vine să îşi adjudece titlul la Romanian Extreme Adventure.

Mai multe detalii despre eveniment găsiţi pe www.romanianextremeadventure.ro

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide